شناسهٔ خبر: 92486 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

طرح" تشکیل هلال شیعی" سناریوی شکست خورده صهیونیستی- آمریکایی است

سردارشریف/1 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تاکید کرد: طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبیلغاتی شکست خورده صهیونیست ها و امریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

به گزارش نماینده به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ رمضان شریف در پی سخنان سردار سرلشکر محمد علی جعفری در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان در پنج شنبه گذشته و انتساب جمله "هلال شیعی در حال شکل‌گیری است" به وی، اظهار کرد: انتساب این جمله به سخنان فرمانده کل سپاه یک برداشت ناقص و تحریف همراه با شیطنت از تحلیل ایشان از وضعیت و تحولات منطقه و اهداف و نقشه‌های امریکا و قدرت‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی و امت اسلامی بوده است.

وی افزود: نظام سلطه و استکبار به ویژه امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای اختلاف افکنی بین امت اسلامی و جلوگیری از روند تکاملی و تاثیرگذار انقلاب اسلامی سال‌هاست درچارچوب راهبرد «شیعه هراسی» و «ایران هراسی»، سناریوی خطرناک اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در پی‌گیری «تشکیل هلال شیعی» را طراحی و دنبال می‌کنند.  

مسئول روابط عمومی کل سپاه راهبرد «شیعه هراسی» و سناریوی «تشکیل هلال شیعی» را اقدامی تبلیغاتی و شکست خورده توصیف و تصریح کرد: جهان اسلام با هوشمندی و هوشیاری تاکنون ترفندهای جهان استکبار در این عرصه را خنثی کرده است.

سردار شریف خاطر نشان کرد: تردیدی نیست آنچه مورد توجه افکار عمومی آحاد مسلمانان عالم قرار دارد «گفتمان انقلاب اسلامی» است که از مهمترین شاخصه ها و مؤلفه‌های آن «وحدت جهان اسلام»، «استکبار ستیزی» و مبارزه با امریکا و رژیم صهیونیستی با عنوان دشمنان اصلی اسلام و مسلمین است.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: علت اصلی تلاش امریکا و صهیونیست‌ها در ترویج موضوع هلال شیعی، اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب اسلامی و نیز وحشت آنان از وحدت و بیداری آحاد مسلمانان است که جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره پرچمدار آن بوده و هستند.

سردار شریف با قدردانی از اهتمام اصحاب رسانه به انتشار درست و دقیق اخبار مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه اظهارات مربوط به فرماندهان و مسئولان ارشد آن یادآور شد: مجدداً به رسانه‌ها توصیه می‌کنیم اخبار رسمی مربوط به سپاه را از "سایت خبری سپاه‌نیوز" به عنوان مرجع رسمی اخبار این نهاد انقلابی و مردمی پیگیری و مورد انتشار قرار ‌دهند.

نظر شما