شناسهٔ خبر: 92479 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حزب جدید این بار از مجلس اعلام موجودیت کرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از تشکیل حزب «امید ملت» با حضور جمعی از فعالان سیاسی و نمایندگان سابق و ادوار مجلس خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال انجام اقدامات اولیه برای تشکیل حزب هستند که تاکنون نام «امید ملت» را برایش برگزیده‌اند.

در همین زمینه، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا حزب «امید ملت» را با حضور نمایندگان فعلی و ادوار تشکیل دهند.

وی با اعلام اینکه قرار است جمعی از فعالان معتدل جریانات مختلف سیاسی در این حزب حضور یابند، خاطرنشان کرد: حزب «امید ملت» با منش اعتدالی حرکت خواهد کرد و تمامی افراد معتدل حاضر در جریان‌های سیاسی می‌توانند در آن حضور یابند.

نماینده مردم مسجدسلیمان اولین گام برای فعالیت رسمی حزب «امید ملت» را انتخابات پیش روی مجلس عنوان کرد و گفت: تاکنون چند جلسه برای تشکیل این حزب برگزار شده اما در حال حاضر به دلیل تعهد اخلاقی که به دوستان داده شده، نمی‌توانم جزئیاتی از افراد حاضر در جلسه و تصمیمات ارائه کنم.

جلیلی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است تا ۳ هفته دیگر ضمن تهیه و تدوین اساسنامه حزب، درخواست صدور مجوز را به وزارت کشور ارسال کنیم.

 

نظر شما