شناسهٔ خبر: 91932 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آمادگی فرمانداری تهران برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی

انتخابات فرماندار تهران گفت: در صورت تأمین اعتبار۴۰ میلیارد تومانی این آمادگی را داریم که در شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش نماینده به نقل ازروابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی افزود: برگزاری انتخابات‌ها در کشورمان از ثبت‌نام تا تشکیل پرونده ۲۵ مرحله دارد که ۲۴ مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود و فقط اخذ رأی به صورت دستی انجام می‌شود قطعا در فرمانداری پیگیر هستیم تا بتوانیم با تأمین اعتبار و تائید شورای نگهبان این مرحله را نیزبه صورت الکترونیک برگزار کنیم.

برگزاری انتخاباتی سالم

فرهادی افزود: دولت تدبیر و امید همه توان خود را برای برگزاری انتخابات سالم به کار می‌گیرد و تلاش می‌کند در خصوص مجریان انتخابات شبهه‌ای که باعث ایجاد ناامیدی و دلسردی شود، ایجاد نشود.

فرهادی درباره اولویت‌های شهر تهران در سال ۹۴ افزود: قطعا تحقق شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"  از اولویت‌های مهم فرمانداری تهران است.

مسکن اجتماعی تهران

فرماندار تهران درباره مراحل اجرای پروژه مسکن اجتماعی شهر تهران نیز گفت: این پروژه در تهرانسر با توجه به اینکه قیمت بیشتری نسبت به مسکن مهر داشت و افراد با توانایی مالی بالاتری نسبت به متقاضیان مسکن مهر در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تا پایان سال ۹۴ تکمیل و تحویل داده می‌شود.

فرهادی افزود: در شهر تهران پروژه مسکن مهر وجود ندارد و مشکلات و معضلاتی که در مورد تامین زیرساخت‌ها و امکانات این پروژه‌ها از جمله فضای آموزشی، رفاهی و بیمارستانی وجود دارد، برای شهر تهران نداریم.

وی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را یکی دیگر از اولویت‌های فرمانداری تهران در سال ۹۴ برشمرد و گفت: تاکید ویژه‌ای در موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف حریم شهر تهران داریم و کنترل و نظارت دقیقی انجام می‌شود.

نظر شما