شناسهٔ خبر: 91796 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

زاهدی:

تشکیل کمیته علم و فناوری برنامه ششم توسعه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

زاهدی43 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته علم و فناوری برنامه ششم توسعه در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نماینده محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های این کمیسیون در زمینه تدوین برنامه ششم توسعه در بخش آموزش عالی و آموزش و پرورش اظهار داشت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی کمیته‌ای متشکل از روسای کمیته‌های مختلف کمیسیون، کارشناسان حوزه علم و فناوری در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمنیه تشکیل شده است.

وی افزود: امیدواریم نتایج این کمیته منجر به استخراج مواد خوبی در حوزه آموزش کشور در برنامه ششم توسعه شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از صاحب نظران برای ارائه نظرات خود در این زمینه به کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: از همین جا از صاحب نظران علم و فناوری در حوزه آموزش و پرورش، آموزش عالی، فرهنگی و انجمن‌های علمی که می‌توانند بازوی قوی مشورتی برای کمیسیون و این کمیته محسوب شوند دعوت می‌کنیم نظرات کارشناسی خود را به خصوص در مقایسه با برنامه پنجم توسعه به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارسال کنند.

زاهدی ضمن اعلام شماره تماس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای دریافت نظرات صاحب نظران در این حوزه اضافه کرد: کارشناسان و صاحب نظران حوزه مذکور می‌توانند نظرات خود را از طریق شماره تماس 65-02133440066 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در میان بگذارند.

نظر شما