شناسهٔ خبر: 91621 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کواکبیان: تمام مشکلات با مذاکرات هسته ای حل نخواهد شد

کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: من قبول ندارم که با مذاکرات دیپلماتیک تمام مشکلات جامعه حل خواهد شد بلکه تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات ما برطرف می شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در همایش اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران، گفت: در دستورات دینی ما به چهار دستورالعمل که حضرت علی(ع) به مالک اشتر توصیه کرده بود سفارش شده است.

وی بیان کرد: باید تعیین معیشت اقتصاد مردم و تامین امنبت چه داخلی و خارجی هدایت جامعه و سازندگی جامعه در دستور کار قرار داشته باشد.

دبیر کل حزب مردم سالاری کشور خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند اصلاحات از درون رییس دولت اصلاحات شروع شده که اینطور نیست بلکه اصلاحات در متن دین بوده و امام حسین(ع) بزرگترین اصلاح دین است.

کواکبیان عنوان کرد: اصلاحات در دولت هدایت اخلاق جامعه است.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب با شکوه اسلامی هنوز نتوانستیم آنگونه که توصیه شده به فضائل اخلاقی اهمیت دهیم.

دبیر کل حزب مردم سالاری عنوان کرد: رییس جمهور در قانون اساسی قسم خورده که پاسدار انقلاب اسلامی است.

کواکبیان بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت در دیدگاه حضرت علی (ع) اصلاح جامعه است.

وی افزود: سازندگی در جامعه در پیشرفت زیر ساختها تعریف شده که دولت باید آن را دنبال کرده و به سمت و سوی عدالت حرکت کند.

دبیر کل حزب مردم سالاری تصریح کرد: اگر بخواهیم به موفقیت برسیم باید عدالت را در تمام زمینه ها جدی گرفته و از برخی کارها که مانع اجرای عدالت در جامعه می شوند، خودداری کنیم.

کواکبیان عنوان کرد: باید به خواسته مقام معظم رهبری که همان تحقق عدالت است، جامعه عمل پوشاند.

وی گفت: من قبول ندارم که با مذاکرات دیپلماتیک تمام مشکلات جامعه حل خواهد شد بلکه تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات ما برطرف می شود.

دبیر کل حزب مردم سالاری بیان کرد: با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته نباید مورد شک برخی افراد قرار گیرد.

کواکبیان عنوان کرد: سیاست خارجه سنای آمریکا بی پایه و اساس بوده ما با دولت آمریکا تنها روبرو نیستیم بلکه با ۱+۵ روبرو خواهیم بود. بهتر است همگی تحمل کرده تا مذاکرات هسته ای روند خود را ادامه دهد.

وی افزود: در طرح استانی شدن انتخابات نظر براین بوده که احزاب در کشور تقویت شود و کسی غیر از احزاب نتواند ریسک برگزاری تبلیغات انتخابات را درکشور داشته باشد. اگر با این طرح موافقت شود هزینه های دولت کم و خرید و فروش رای در انتخابات کم خواهد شد.

نظر شما