شناسهٔ خبر: 91570 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

پیام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس؛

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب هدایت‌گر و راهنمای علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت است

رهبرانقلاب،کتابخوانی در آستانه رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب "آن بیست و سه نفر" بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی تقریظ‌های مقام معظم رهبری(مدظله) را هدایت‌گر و راهنمای علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت دانست.

به گزارش نماینده به نقل از دفاع پرس، در ابتدای این پیام آمده است: در شرایط کنونی و در عصری که جهان غرب و استکبار جهانی با انواع ترفندها و ابزارهای رسانه‌ای سعی در تخریب فرهنگ اسلامی و اتحاد آحاد مسلمین داشته و تمام تلاش خود را برای شکست و انتقام از انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) به کار گرفته‌اند، بهره‌مندی از فرهنگ ارزشمند و متعالی دفاع مقدس از بهترین شیوه‌ها و راهکارهای مقابله با آنان است.

در ادامه این پیام آمده است: رهبر شجاع، آگاه، فهیم و عالم حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) که به خوبی از نیات و اهداف شوم و اقدامات ظالمانه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها دولتمردان آمریکایی آگاهی کامل دارد با هدایت، حمایت و روشنگری‌های پیامبرگونه خویش، دسیسه‌های آنان را یکی پس از دیگری خنثی و امید آنان را به یأس مبدل ساخته است.

این پیام می‌افزاید: سفارش‌های مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر استفاده از گنجینه دفاع مقدس به همگان و بهره‌مندی و مطالعه آثار و تجربیات رزمندگان و فرماندهان آن دوران‌ حماسی از تأکیدات معظم‌له بوده و هست.

در ادامه پیام، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی خالصانه خود را از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به دلیل مطالعه و بررسی و تقریظ کتاب دفاع مقدس ابراز داشته و جوانان و علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت را به بهره‌مندی و استفاده مطلوب از بیانات ولی امر مسلمین جهان سفارش کرده است.

در خاتمه این پیام، حمایت از نویسندگان، هنرمندان، ناشران و مؤلفین حوزه دفاع مقدس از سیاست‌ها، اصول و اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام شده و رسانه‌ها و علاقه‌مندان به حوزه کتاب را به مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب به کتاب آن "بیست و سه نفر"مرقوم فرموده‌اند و روز پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، دعوت به عمل آمده است.

نظر شما