شناسهٔ خبر: 91508 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

امیرآبادی

نامه نمایندگان به رئیس جمهور/ اظهارات شما جدایی دین از سیاست است

امیرآبادی43 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری امضاء برای نامه‌ای به رئیس جمهور در انتقادات از اظهارات روحانی پیرامون عدم وظیفه نیروی انتظامی برای اجرای احکام اسلام خبر داد.

به گزارش نماینده احمد امیرآبادی از جمع‌آوری امضاء برای نامه‌ای به رئیس جمهور خبر داد و گفت: در پی اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه نیروی انتظامی مسئولیتی در قبال اجرای اسلام در کشور ندارد و مسئول اجرای قانون است، تعدادی از نمایندگان مجلس با تنظیم نامه ای به وی نیز نصایح مشتاقانه ای به رئیس جمهور ارائه دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نامه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، ایشان قوای مسلح را مسئول اجرای اسلام خواندند.

وی ادامه داد: در این نامه آمده است، اظهارات رئیس جمهور در خصوص وظایف نیروی انتظامی در واقع به معنای جدایی دین از سیاست است، رئیس جمهور باید منظور اصلی خود از چنین اظهاراتی را بیان کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: در این نامه نمایندگان با نصایح مشتاقانه ای به رئیس جمهور تاکید کردند که رئیس جمهور باید به قانون اساسی پایبند باشد، قانون اساسی تاکید دارد که احکام اسلامی باید در جامعه اسلامی اجرا شود.

امیرآبادی ادامه داد: مسئولان کشور و نیروی انتظامی موظف به اجرای اسلام و قانون هستند.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: در این نامه تاکید شده است که مسئولان اجرایی کشور باید نصایح مشتاقانه مراجع تقلید را نصب‌العین خود قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما