شناسهٔ خبر: 91440 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی:

برخورد نامناسب سعودی‌ها با هواپیمای ایران می‌توانست "هستی" عربستان را به مخاطره بیاندازد

نقوی حسینی 43 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به هشدار جنگنده های سعودی به هواپیمای حامل کمک‌های امدادی ایران در آسمان یمن، گفت: به رژیم سعودی‌ هشدار می‌دهیم که "هستی" خود در نحوه مواجهه با جمهوری اسلامی ایران به معامله نگذارد.

به گزارش نماینده سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدار جنگندههای سعودی به هواپیمای حامل کمک‌های امدادی ایران در آسمان یمن، گفت: به رژیم سعودی‌ هشدار می‌دهیم که "هستی" خود در نحوه مواجهه با جمهوری اسلامی ایران به معامله نگذارد. برخورد نامناسب سعودی‌ها با هواپیمای ایران می‌توانست "هستی" عربستان را به مخاطره بیاندازد.

وی با بیان اینکه، بی‌اعتنایی خلبان ایرانی به جنگده‌های سعودی پیام روشنی به سعودی‌ها داشت، تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که اگر جنگنده‌های سعودی، دچار خبط و اشتباه علیه هواپیمایی ایرانی می‌شدند، شاید اکنون شرایط عربستان به موجب پاسخ قاطع ایران دگرگون شده بود.

نقوی با تاکید بر اینکه رژیم سعودی عامل اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است، خاطر نشان کرد: کشتار انسان‌‌های بیگانه در یمن، حاصل سیاست‌های ضداسلامی رژیم سعودی‌ است. با توجه به استمرار بمباران شهرهای یمن توسط رژیم سعودی، پاسخ قاطع و موشکی نیروهای مسلح یمن به تمام شهرهای عربستان حق مسلم و محفوظ آنهاست.

منبع: تسنیم

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۶:۳۴ 0 0

    بابا این عربستانی ها فقط در مقابل ضعیفها قد علم میکنن شما در طول تاریخ صدر اسلام هم این ضعیف کشی رو از این نسل دیدین قتل و غارت تازه مسلمانان در مکه در زمان حضرت رسول(ص) ویران کردن خانه و غارت اموال اون بیچاره ها و البته این قوم ازقویتر ازخودشون مثل سگ(بلا نسبت سگ) میترسن فقط کافیه چوب رو برداری فتح مکه توسط سپاه حضرت محمد (ص)که یادتون که هست
                                

نظر شما