شناسهٔ خبر: 91277 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قرائت "تحقیق و تفحص از بنیاد شهید" منتظر اعلام زمان هیئت رئیسه مجلس

امیرخجسته 43 رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با بیان اینکه زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن مجلس مشخص نیست، گفت: اما باید به زودی توسط هیئت رئیسه مشخص شود هر چند زمانی که برای قرائت آن در سال گذشته مشخص شده بود، اجرایی نشد.

به گزارش نماینده،   امیر خجسته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با بیان اینکه دو ماه قبل از شروع سال 94 گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون اجتماعی ارائه شد، گفت: اکنون مقدمات آن آماده است و منتظر اجرای مراحل بعدی هستیم. 

نماینده همدان تصریح کرد: زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن مجلس مشخص نیست اما باید به زودی توسط هیئت رئیسه مجلس مشخص شود هر چند زمانی که برای قرائت آن در سال گذشته مشخص شده بود، اجرایی نشد. 

وی با اشاره به رفع اشکالات شورای نگهبان و تصویب طرح انتقال پایتخت افزود: طبق طرح انتقال پایتخت به دولت دو سال فرصت داده شده تا مطالعات خود را بر روی آن انجام دهد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید براینکه طرح انتقال پایتخت طرح بسیار خوب و اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: هنوز محل و میزان بودجه طرح انتقال پایتخت مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما