شناسهٔ خبر: 91009 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لاله افتخاری: مظلومتر از مردم فلسطین، مردم یمن هستند

افتخاری43 رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فلسطین مظلومند ولی مظلوم‌تر از آن‌ها مردم یمن هستند که مورد ظلم واقع شده‌اند؛ آن هم توسط کسانی که ادعای خادم‌الحرمین بودن را دارند.

به گزارش نماینده، لاله افتخاری عصر امروز (شنبه) در تجمع جامعه قرآنی در محکومیت جنایت‌های آل سعود و بزرگداشت شهدای یمن که در میدان فلسطین که با حضور قاریان،‌حافظان، مدیران و فعالان جامعه قرآن کشور برگزار شد، ضمن محکوم کردن حملات عربستان به یمن اظهار کرد: من به تمام خانواده‌های یمنی این مژده را می‌دهم که اگرچه یمن کشوری است که از امکانات کافی برخوردار نیست ولی توانست کمر استکبار جهانی و پیوند نامیمون قدرت، ثروت، استکبار و سیاست را در هم بشکند.

 

وی افزود: آن‌ها از نظر ایمان به خدا و راهی که در آن دارند بسیار قوی هستند. مردم فلسطین مظلومند ولی مظلوم‌تر از آن‌ها مردم یمن هستند که مورد ظلم واقع شدند؛ آن هم توسط کسانی که ادعای خادم‌الحرمین بودن را دارند. کسانی که قرآن‌ها را چاپ و شبکه‌های آنها قرآن می‌خوانند ولی نه به رسم قرآن و نه به رسم آبا و اجداد جاهل خود عمل نکردند و حرمت ماه حرام را نگه نداشتند و حرمت آیات قرآن را حفظ نکردند.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم یمن نشان دادند که خون بر شمشیر پیروز است همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند که توفیقات عربستان در یمن زیر صفر است و چه زود این پیام رهبری به جامه عمل رسید. همه گمان می‌کردند که یمن ضعیف است و آمدند که بینی یمن را به خاک بمالند ولی مطمئن باشید که دیری نمی‌پاید و ما جشن پیروزی را در یمن برگزار می‌کنیم.

 

افتخاری افزود: ما از جامعه قرآنی کمال سپاس را داریم و بدانیم که پاکسازی حرمین شریف از وجود کسانی که پرچم‌دار اسلام آمریکایی هستند با ریختن خون عزیزان یمنی انجام می‌شود. سازمان کنفرانس اسلامی برای دفاع از یمن فعالیت‌های لازم را انجام بدهد کسانی که حرمت زائران را نگه نداشتند و در سال 66 عده‌ای را به شهادت رساندند باید محکوم شوند.

 

وی همچنین گفت: امروز ما هستیم که وارثان حجاج سال 66 هستیم و مدافعان مردم یمن و برای آن‌ها سوره فیل را می‌خوانیم. در این راستا همه صاحب‌نظران، دانشجویان، اساتید و فعالان قرآنی باید دست به دست هم بدهند و از هیچ اقدامی فروگذار نکنند.

 

در پایان این مراسم، بیانیه تجمع جامعه فعالان قرآنی کشور در محکومیت تجاوز سعودی به مردم مظلوم یمن توسط استاد سیفی قرائت شد و همچنین در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل با شعارهای «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر اسرائیل»، «انصارالله پیروز است،‌ آل سعود نابود است»،‌ «سعودی، سعودی عامل آمریکایی»، «سعودی وهابی مخل اتحاد است»‌و ... به آتش کشیده شد.

منبع: ایسنا

نظر شما