شناسهٔ خبر: 90727 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رحمت اله نوروزی بیان کرد:

باید از نگرش های سیاسی در ورزش دوری کرد

رحمت الله نوروزی431 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شایسته سالاری و توجه به توانایی افراد در عزل و نصب ها، گفت: باید برای اداره تخصصی حوزه های ورزشی از نگرش های سیاسی دوری شود.

به گزارش نماینده روز چهارشنبه از دفتر نماینده علی آباد، رحمت اله نوروزی با بیان اینکه وزیر ورزش در مدیریت خود تحت تأثیر حواشی و خط مشی های خاصی قرار گرفته است، تصریح کرد: عزل و نصب ها در این وزارتخانه براساس توانایی و نه نگرش سیاسی باشد.  

این نماینده مجلس با یادآوری برکناری رییس فدراسیون اتومبیلرانی، این موضوع را اقدامی سیاسی بیان کرد و افزود: متأسفانه وزیر ورزش تحت تأثیر حواشی و خط مشی های خاصی قرار گرفته است.  

نماینده مردم علی آباد در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت ورزش، فدراسیون ها و هیات های ورزشی باید به صورت کاملا تخصصی و فنی اداره شوند، یادآور شد: لازم است برای اداره تخصصی حوزه های ورزشی از تمام پتانسیل ها و توان حرفه ای در جهت توسعه و تعالی ورزش استفاده شود.  

وی با بیان اینکه شعار دولت تدبیر و امید همواره اعتدال بوده است، اظهارداشت: کابینه رییس جمهوری نیز اعتدال را خط مشی خود قرار دهد و براساس آن عمل کند، ضمن اینکه سیاسی کاری در ورزش ضربه سختی به این حوزه وارد خواهد کرد.  

این نماینده مجلس اضافه کرد: حوزه ورزش باید به گونه ای اداره شود که اشخاص به صورت فنی در آن انتخاب شوند و با تغییر و تحول در دولت ها تمام افراد جابه جا نشده و عزل و نصب ها براساس توانایی تخصصی صورت گیرد.  

شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین از توابع استان گلستان افزون بر ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارد.  

منبع: ایرنا

نظر شما