شناسهٔ خبر: 90690 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

ابوترابی‌فرد: اقتدار ایران‌ غرب را به پای میز مذاکره کشاند

ابوترابی43 نایب رئیس مجلس در نطق میان دستور خود گفت: شکست توطئه استکبار با حضور دولت منحط عربستان را به ملت اسلام و یمن تبریک عرض می‌کنم

به گزارش نماینده، حجت الاسلام والمسلمین حسن ابوترابی فرد در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1358 با نگاه راهبردی و استراتژیک بنیان گذار انقلاب اسلامی شکل و امروز به شجره تنومند  و طیبه انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه رجب و رمضان و شعبان در تشریح وضعیت مذاکرات هسته ای تاکید کرد:

در آستانه شکل گیری مذاکرات هسته ای در آخرین مرحله خود قرار داریم و امیدوارم هیات مذاکره کننده با تکیه بر دانش و تجارب ارزشمند نظام اسلامی که در طول بیش از سه دهه از عمر مبارک خود به دست آورده است و با الهام از رهنمودها و خطوط تعیین شده و تعریف گردیده از سوی رهبر انقلاب اسلامی که به حق مدیریت این پروژه را از اغاز تا امروز در دستان مبارک و گره گشای خود داشته اند با اقتدار از منافع ایران دفاع کنند.

ابو ترابی فرد هم چنین تصریح کرد: نظام سلطه از همه ظرفیت های خود برای بازداشت نظام اسلامی برای دست یافتن  به منافع ملی خود استفاده کرده است اما در نهایت اقتدار ملت ایران آن ها را در کنار میز مذاکره حاضر کرد و تیم مذاکره کننده با تکیه بر این اقتدار در چهار چوب خطوط تعریف شده از منافع ملی دفاع می کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف حملات عربستان به یمن گفت: لازم می دانم شکست توطئه استکبار با حضور دولت منحط عربستان را به ملت اسلام و یمن تبریک عرض کنم

وی ادامه داد: آن ها به معنی واقعی کلمه به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند و دستان آغشته به خون آن ها تا ارنج در خون مسلمانان یمن فرو رفت و برای دولت منحط عربستان آبرویی را باقی نگذاشت .

ابوترابی فرد هم چنین تصریح کرد: امیدوارم ملت مقام و بصیر یمن با ایستادگی بر موضع حق خود و با رو یا رو با زیاده خواهان زمینه افزایش اقتدار ملت یمن را به دست آورد.

وی با انتقاد از نگاه دوگانه غرب به مسائل منطقه و دنیا تاکید کرد: در دنیایی که مدعی دموکراسی هستند شاهد نگاه های دوگانه ای هستیم که با هیچ تحلیلی قابل دفاع نیست

نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم چنین در قدردانی از حضور مسئولان در مراسم ختم والده خود و براز همدردی آن ها گفت: در پایان عرایضم لازم می دانم از حضور رهبر معظم و عالی قدر انقلاب اسلامی و از مراجع عالی قدر تقلید حضرت آیت الله عظمی وحید خراسانی ، حضرت آیت الله عظمی صافی گلپایگانی، حضرت آیت الله عظمی شبیری زنجانی و بیت شریف حضرت امام (ره) ، روسای محترم قوا، رییس جمهور، ریاست محترم قوه قضاییه و مقننه، ریاست مجلس خبرگان رهبری، اعضا و دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست هیات عالی اختلاف قوای سه گانه ، معاون اول و معانین رییس جمهور اعضای هیات دولت، جامعه مدرسین قم ، جامعه روحانیت مبارز، نمایندگان رهبری در استان ها، استانداران، آزادگان سرافراز، ایثارگران و جانبازان اصناف و مردم شریف قزوین و تهران علما مردم شریف حوزه علمیه قم و به ویژه از همکاران در مجلس به خصوص  برادر ارجمندم لاریجانی و هیات رییسه و آزادگان عزیز مجلس که در مراسم ختم والده آزاده سرافراز حضور داشتند کمال تشکر را داشته باشم.

منبع: نسیم

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۰:۳۲حسن 0 0

    عزیز دل پدر : آنها سی و پنج سال بود که میخواستند با ایران مذاکره کنند. این دلیر مردان و شهدا و جانبازان و مرحوم پدر شما ،آن سید وارسته و جلیل القدر بودند که نگذاشتند انقلاب و دستاوردهای آن با یک لبخند و پیاده روی با نماینده استکبار به حراج گذاشته شود. ببخشید انگار شما هیچکدام از صحبتهای رهبر انقلاب را در مورد مذاکرات هسته ای با گوش جان دریافت نکرده اید .آنها بدون حتی ذره ای صرف انرژی با ذوق زدگی تیم ما پای میز مذاکره حاضر شده و همه دستاوردها را با ظرافت تمام از دست نرم و لطیف آقای ظریف دریافت نمودند و افراد شایسته ای را به تبریک گفتن واداشتند.وقتی این تیم به درخواست 212 نماینده مجلس و همچنین توصیه های رهبری و انتقادات کارشناسان و متخصصین هیچ وقعی نمیگذارد.و مردم و نمایندگان آنها را نامحرم و انگلیس و امریکا و........ را محرم میشمرند کجای آن اقتدار است؟ آقای ابوترابی لطفا ژست هماهنگی دولت و مجلس به خود نگیرید که با جواب منفی تیم به نمایندگان دیگر امیدی برای عاشقان انقلاب باقی نمیماند.تیم هسته ای چه ترفندی دارد که  همه چیز را واگذار کرده است و با خنده و شوخی و بعضا نهیب به مردم میگوید امریکاییها وقتی قراردادی را امضا کنند دیگر نمیتوانند از آن تخطی کنند.به شما اعلام میکنم امریکا یعنی قانون بین المللی، امریکا یعنی دروغ،امریکا یعنی کشنده انسانهای بیگناه بدون ذره ای نگرانی،امریکا یعنی به یغما برنده جان و مال و ناموس و ثروت و معادن و فرهنگ و دین و شرف،امریکا یعنی براندازنده نظام الهی ولایت فقیه،امریکا یعنی جای پایی برای پریدن ،رفتن،دورزدن،کشتن،بی اراده کردن،نظام دانشمند پروری را منهدم کردن ، امریکا یعنی نتواستن علمی ، اقتصادی .امریکا یعنی وابستگی ، امریکا یعنی...............سازمان ملل از کشتار مردم بیگناه یمن فقط ابراز نگرانی کرد . اگر ترقه ای نزدیک اهالی ناتو و اهل وتو در شود آقای بانکی مون نه شب دارد نه روز . تیم میخواهد به کسی ترفند بزند که در 70 سال پیش جانمایی حتی تمام آغل های گوسفندان دامداران ایران را با تمام عوارض و جزییات بر روی نقشه های ما ثبت نموده.توصیه میکنیم راهی که رهبر فرزانه فرا روی شما(تیم هسته ای) گذاشته انتخاب کنید و مردم را با وعده نسیه از نان خوردن نقدخودشان باز مدارید (ان کنتم صادقین)رهبر انقلاب راه الهی،استقلال، عزت، پیشرفت را ارایه کرده اند.
                                

نظر شما