شناسهٔ خبر: 90231 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مقیمی:

اجازه نمی‌دهیم فعالیت‎های غیر قانونی انجام شود

مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در چارچوب قانون کار خود را پیش ببریم و اجازه نمی‌دهیم که شخص، گروه، سازمان و تشکیلاتی فعالیت‎های غیر قانونی انجام دهند

به گزارش نماینده محمد حسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در گفتگو با «نسیم»، در خصوص اعضای ستاد انتخابات کشور و شائبه‎های مطرح شده مبنی بر سیاسی کاری احتمالی اعضای این ستاد، گفت: همان‎گونه که التفاط دارید اعضای ستاد انتخابات با نظر وزیر‎ کشور مشخص می‎شوند و عمدتا معاونین وزارتخانه و روسای مراکز، حراست و روسای یکی دو سازمان اعضای آن را تشکیل می‎دهند.

وی اعضای ستاد انتخابات کشور را متشکل از افرادی که از سوی وزیر کشور مشخص می‎شوند عنوان کرد و افزود: ستاد رسمی ما همین ستادی است که تشکیل می‎شود و اگر جلسات دیگر داشته باشیم در حد مشورت خواهد بود.

معاون سیاسی وزیر‎ کشور همچنین بیان داشت: البته ما از نظر همه کارشناسان و همه کسانی که علاقه مندند نظراتشان را ارائه دهند استقبال می‎کنیم.

مقیمی در پاسخ به اینکه برنامه وزارت کشور برای دوری از شائبه‎های احتمالی ایجاد شده اعم از اعمال نفوذ اصلاح طلبان در عملکرد ستاد انتخاباتی وزارت کشور چیست؛ گفت: سعی می‎کنیم در چارچوب قانون کار خود را پیش ببریم و اجازه ندهیم شخص، گروه، سازمان و تشکیلاتی فعالیت‎های غیر قانونی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه تا جائی که ممکن است جلوی فعالیت‎های غیر قانونی احزاب را خواهیم گرفت در واکنش به اینکه شاعبه‎های مطرح شده برگرفته از این است که شما خود را اصلاح طلب معرفی کرده بودید، گفت: من که (این مطلب را) اعلام نکرده بودم؛ از من در این مورد سوال شد و چون باید پاسخ سوال را می‎دادم گفتم؛ قرار هم نیست خلاف واقع گفته باشم.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: بنا بر مسئولیتی که دارم برایم فرقی بین حزب ها و گروه‎های مختلف وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی ما در وزارت کشور بر این است که با یک چشم به تمام احزاب نگاه کرده و دید یکسانی نسبت به همه جریانات سیاسی کشور داشته باشیم و امیدوارم که با کمک خداوند چنین امری رقم بخورد چرا که مردم نسبت به عملکرد وزارت کشور اظهار نظر خواهند کرد.

 

نظر شما