شناسهٔ خبر: 90014 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رفع معضل پیش روی نمایشگاه کتاب: تاریخ برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمانی تغییر می‌کند

مصلی43 برگزاری نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی به فاصله چند روز مانده تا افتتاح نمایشگاه کتاب آن هم در شبستان مصلی معضلی پیش روی نمایشگاه بود که با مذاکرات انجام شده قرار شده تاریخ برگزاری این نمایشگاه به خرداد ماه موکول شود.

به گزارش نماینده از تسنیم، برگزاری نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی که از ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه قرا راست در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار شودف‌ مشکلاتی را برای مسئولان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهت آماده سازی فضای مصلی برای آغاز به کار نمایشگاه ایجاد کرده است.

پیش از این شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با تسنیم از مذاکره با مسئولان مصلی تهران برای انتقال نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی به ضلع جنوبی مصلی و یا تغییر تاریخ نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی خبر داده بود. مذاکراتی که این روزها به نظر می‌رسد موفقیت‌آمیز بوده و قرار است تاریخ برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمانی به خرداد ماه موکول شود.

با توجه به اینکه نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی چیزی بیش از ۴۰ درصد فضای شبستان مصلی را اشغال می‌‌کند، ‌ تخلیه شبستان و برپایی سازه‌ها و غرفه‌ها ناشران چند روزی به طول خواهد انجامید و این امر روند آمادگی ناشران پیش از افتتاح نمایشگاه را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد.

نظر شما