شناسهٔ خبر: 89497 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طاهری مطرح کرد:

طرح ۲ فوریتی مجلس برای تعلیق عمره منتفی شد

کراپ‌شده - سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که با توجه به تامین نظر کمیسیون متبوعش و نمایندگان، طرح ۲ فوریتی برای تعلیق حج عمره منتفی است.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به تعلیق حج عمره تا زمان اجرای مجازات 2 مامور خاطی فرودگاه جده، گفت: با توجه به اینکه با اقدامی که دولت انجام داد، تصمیم کمیسیون فرهنگی مجلس تامین شده است دیگر طرح 2 فوریتی نمایندگان مجلس برای تعلیق عمره موضوعیت ندارد و منتفی است.

وی با بیان اینکه "دیگر طرحی درباره عمره در مجلس مطرح نخواهد بود"، گفت: مجازات ماموران خاطی فرودگاه جده، مطالبه جدی کسانی که قصد تشرف به حج عمره را داشتند، بود و در صورت تحقق این مطالبه، اعزام عمره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همانطور که وزارت ارشاد اعلام کرد، حج عمره تا زمان اجرای حکم اشد مجازات برای ماموران خاطی، تعلیق شده است و ما نیز امیدواریم سعودی‌ها به وعده خود مبنی بر اجرای اشد مجازات ماموران خاطی فرودگاه جده، عمل کنند تا بعد از مجازات آنها، شرایط عمره به حالت قبلی بازگردد.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۱۳یک ایرانی 0 0

    حالاآمدوسعودی هابه وعده خودعمل نکردندکه نمی کنند.چه کاری میتونیدبکنید؟این بساط حج راجمع کنید.
                                

نظر شما