شناسهٔ خبر: 89422 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیت الله امامی کاشانی:

حادثه فرودگاه جده عداوت و خصومت تلقی می شود/ حکومت سعودی رو به زوال است

امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری، عداوت با اسلام و ایران را مهمترین زمینه بروز اتفاقاتی از این قبیل خواند و تصریح کرد: من وقتی حادثه فرودگاه جده را شنیدم، گفتم که این همان عداوت و خصومت است.

به گزارش  نماینده آیت الله محمد امامی‌کاشانی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مهر، در رابطه با دیدگاه وی نسبت به ادامه برگزاری عمره مفرده با توجه به حادثه اخیر در فرودگاه بین‌المللی جده اظهار داشت: من می‌توانم به صورت ابتدایی بگویم که چه باید کرد، اما این مسئله حساس است و ولی امر باید درباره آن تصمیم گیری کند.

وی در عین حال تاکید کرد: باید با شدت نسبت به این مسئله مواجه شد؛ یعنی کیفر آنها در فقه اسلامی معلوم است و اگر به آن کیفر برسند، مسئله تمام است و اگر نرسند، تصمیم دیگری باید گرفت که آن تصمیم باید از طرف ولی فقیه اتخاذ شود.

آیت الله امامی‌کاشانی عداوت با اسلام و ایران را مهمترین زمینه بروز اتفاقاتی از این قبیل خواند و تصریح کرد: من وقتی این حادثه را شنیدم، گفتم که این همان عداوت و خصومت است.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به این سوال که آینده حکومت سعودی را چطور پیش‌بینی می‌کنید تاکید کرد: ان‌شاء‌الله این حکومت رو به زوال است.

نظر شما