شناسهٔ خبر: 88896 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دیداری که نقشه راه نقشه اصلاح‌طلبان تندرو را خنثی کرد

لطف الله فروزنده/431 سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو را خنثی خواهد کرد، گفت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو حیات خود را در تفرفه‌انگیزی می‌بینند و برگزاری چنین نشست‌هایی همگرایی اصولگرایان را افزایش می‌دهد.

به گزارش نماینده لطف‌الله فروزنده دهکردی سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ‌در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نشست سه‌جانبه آیات مصباح‌یزدی، موحدی‌کرمانی و یزدی اظهار داشت: قطعا محور همه فعالیت‌های ما روحانیت معظم است و برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند همدلی جبهه اصولگرایان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نتایج این نشست حداقل کردن اختلافات خواهد بود، تصریح کرد: باید از این فقهای بزرگ که پیشقدم شدند تشکر کنیم و امیدواریم این اقدامات بیشتر شود.

فروزنده در عین حال افزود: از همه احزاب، گروه‌ها و افراد که در جریان اصولگرایی فعالیت می‌کنند، درخواست می‌کنیم به حرف این علمای گرانقدر توجه خاصی کنند و با تمام توان برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب و رهبری نظام هم سو شوند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اقدامات برخی اصلاح‌طلبان تندرو برای تفرقه‌انگیزی در جریان اصولگرایی، خاطرنشان کرد: جریان تندروی اصلاح‌طلب از وحدت اصولگرایان ناراحت می‌شود زیرا آنها حیات خودشان را در اختلاف‌انگیزی می‌بینند و همین نشست می‌تواند تا حدود زیادی نقشه اصلاح‌طلبان تندرو که قصد دارند تفرقه‌انگیزی را خنثی کنند.

جلسه آیات یزدی، موحدی و مصباح آثار پربرکتی برای ائتلاف اصول‌گرایان دارد

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری هم در گفت‌وگو با تسینم، با اشاره به برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی در روز گذشته، اظهار داشت: ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری منتظر این ملاقات بودیم و معتقد هستیم که دیدار سه جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی دارای برکات فراوانی است، چرا که جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و آیت‌الله مصباح یزدی جزو گروه‌های مرجع اصول‌گرایان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: این نشست سه‌جانبه می‌تواند برای اصول‌گرایان وحدت‌بخش باشد، چرا که در میان اصول‌گرایان سلایق حزبی، گروهی و سازمانی وجود دارد و بنابراین برگزاری این نشست می‌تواند اساس و زمینه‌ساز وحدت اصول‌گرایان باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و وحدت، انسجام و هماهنگی اصولگرایان جزو ضروریات کار برای اردوگاه اصول‌گرایی است، نشست این سه بزرگوار آثار خوبی خواهد داشت.

سجادی در پایان تصریح کرد: برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی آثار پربرکتی برای انسجام، ائتلاف و هماهنگی میان اصول‌گرایان دارد و ما از برگزاری چنین نشست‌هایی استقبال می‌کنیم.

نظر شما