شناسهٔ خبر: 88649 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

عضو کمیسیون صنایع:

آیا وزیر صنعت اولین کارت زرد سال ۹۴ را می‌گیرد؟/ نعمت‌زاده سه‌شنبه به مجلس می‌رود

نعمت زاده431 علیلو: طرح استیضاح نعمت زاده اعلام وصول شده، اما به دلیل همدلی و همزبانی با دولت منتفی شد/ قرار است در جلسه فردا از نعمت‌زاده ۵ سوال بپرسند

به گزارش نماینده علی علیلو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص حضور فردای وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به «نسیم» اظهار کرد: وزیر صنعت فردا برای پاسخگویی به ۵ سوال نمایندگان مجلس که به حوزه های انتخابیه خودشان مربوط است و خارج از کمیسیون صنایع و معادن هستند به مجلس خواهد آمد.

وی افزود: در حال حاضر ایشان بابت سوال قبلی خودشان در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازی یک بار به کمیسیون مجلس آمدند که توضیحاتشان ، نمایندگان را قانع نکرد و دو ماه برای رفع مشکلات به وی فرصت دادیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: فردا نعمت زاده در خصوص اقداماتش برای رفع دغدغه نمایندگان در خصوص خودروسازی توضیح خواهند داد.

علیلو در خصوص مسئله استیضاح وزیر صنعت به نسیم تصریح کرد: استیضاح وزیر صنعت به هیات مجلس رسیده است اما هیات رئیسه بنا به مصلحت و در راستای همدلی و همزبانی با دولت که فرموده مقام معظم رهبری است استیضاح را اعلام وصول نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آقای نعمت زاده اعلام آمادگی کرده اند که مشکلات و موانع را مرتفع سازند و با توجه به شرایط کشور استیضاح وی به صلاح نیست، بنابراین استیضاح نعمت زاده منتفی شده است.

نظر شما