شناسهٔ خبر: 88573 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

زمان اعلام نتایج قطعی انتخابات شورایاری‌ها

شورایاری ها 43 سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه کمیته‌های جهت بررسی شکایات کاندیدا را در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تشکیل شده است، گفت: نتایج قطعی انتخابات شورایاری ها ۲۰ فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، رضا تقی‌پور با اشاره به آخرین جلسه هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها در سال گذشته، اظهار داشت: این جلسه در تاریخ ۲۸ اسفند برگزار شد و آخرین وضعیت شکایات بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه قرار شد که نتایج قطعی انتخابات شورایاری‌ها پس از بررسی شکایات و گزارشات هیات اجرایی اعلام شود که پیش‌بینی می‌شود نتیجه قطعی تا ۲۰ فروردین اعلام شود.

تقی‌پور با بیان اینکه کمیته‌های متعددی برای بررسی شکایات و گزارشات مطرح شده از سوی هیات اجرایی در انتخابات شورایاری‌ها پیش‌بینی شده است، گفت: کمیته‌هایی برای بررسی شکایات مردمی، کاندیداها و همچنین کمیته‌هایی برای بررسی گزارشات ناظرین تشکیل شده است که این کمیته‌ها هم اکنون فعالیت‌های خود را به طور مستمر انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران، بیان داشت: حدود ۴۰ الی ۵۰ گزارش و شکایت به هیات نظارت ارسال شده است که در حال حاضر بررسی این گزارشات در دستور کمیته‌های اشاره شده قرار گرفته است و پس از پایان نتایج گزارشات، نتایج قطعی انتخابات اعلام خواهد شد.

نظر شما