شناسهٔ خبر: 88428 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تاکید حبیب کاشانی بر همکاری با کی روش

حبیب کاشانی 43 مدیر تیم فوتبال امید می‌گوید برای برنامه ریزی در جهت صعود به المپیک، آیتم‌هایی را مد نظر دارد که یکی از آنها هماهنگی با برنامه‌های کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان است.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، حبیب کاشانی درباره صعود تیم فوتبال المپیک ایران به مرحله بعدی مسابقات انتخابی المپیک، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما وارث تیمی بودیم که ۸ ماه در خدمت وینگادا بود. کادرفنی ما نزدیک به سه ماه این تیم را در اختیار داشت و بعد از تحویل گرفتن آن از کادر فنی قبلی یک کار استراتژیک را شروع کرد.

وی با اعلام اینکه کار کادر فنی جدید تیم امید با هماهنگی بازیکنان نیاز به زمان داشت، در خصوص باخت تیم امید به عربستان در تهران یادآور شد: باخت هر تیمی چه کوچک و چه بزرگ بد است به خصوص مقابل تیمی که سابقه خوبی از او به یاد نداریم. به همین خاطر هم من و هم کادر فنی باید به خاطر این باخت از مردم عذرخواهی کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید در ادامه یادآور شد: در این مدت تحلیل هایی درباره باخت تیم امید به عربستان خواندم مبنی بر اینکه بازیکنان از لحاظ ذهنی آماده نبودند یا برای بازی مقابل عربستان انگیزه نداشتند. باید بگویم بازیکنان به اندازه کافی انگیزه داشتند. به نظرم باید به موارد دیگری اشاره کرد و البته کادر فنی باید آن را توضیح دهد.

وی تاکید کرد: خدا را شکر تیم ما به مرحله بعدی مسابقات انتخابی المپیک صعود کرد ولی باید بدانید در آن مرحله دیگر خبری از تیم‌هایی مثل افغانستان یا نپال نیست بلکه تیم‌هایی مانند استرالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و عراق هستند که فوتبال را حرفه‌ای‌تر دنبال می‌کنند.

کاشانی درباره برنامه‌های تیم امید برای مرحله بعدی تاکید کرد: مسابقات انتخابی المپیک در واقع همان مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیاست زیرا نخستین دوره مسابقات قرار است برگزار شود، شاید حداقل برای بازیکنان جوان انگیزه‌ای باشد که از مسائلی مثل معافیت خدمت، قبولی در دانشگاه و یا سایر موارد در صورت قهرمانی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: در هر صورت کمیته فنی فدراسیون جلسه‌ای با مربیان تیم امید خواهد داشت. ما چند آیتم برای اردوها مدنظر داریم. برای دوره قبل یک ناهماهنگی با سازمان لیگ و تیم بزرگسالان داشتیم و به همین خاطر اولین چیزی که برای دور بعد می‌‎خواهیم نظم و برنامه ریزی است.

مدیر تیم فوتبال امید ایران که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: کی‌روش قطعا برای سال آینده برنامه‌ای را مدنظر دارد که به سازمان لیگ می‌دهد. ما باید خودمان را با برنامه کی‌روش هماهنگ کنیم تا بتوانیم از دوره‌های زمانی و روزهای فیفا که پیش رو داریم، استفاده کنیم.

وی درباره شرایط سنی بازیکنان تیم امید هم تاکید کرد: سعی کردیم بازیکنانی به تیم امید دعوت کنیم که هنگام برگزاری مسابقات المپیک مشکلی از لحاظ شرایط سنی نداشته باشند.

کاشانی در پایان درباره امکان دعوت بازیکنان جدید به این تیم، گفت: فهرستی ۵۰ نفره از بازیکنان را رجیستر کرده‌ایم و حتی نام بازیکنی مثل احمد عبدالله‌زاده که مشکل سربازی هم دارد، در این فهرست قرار دارد. اگر قرار باشد بازیکن جدیدی به این فهرست اضافه شود، باید دلایل خروج نام آن بازیکن را از فهرست ۵۰ نفره اعلام کنیم.

نظر شما