شناسهٔ خبر: 88295 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کدخدایی خواستار شد؛

تمهیدات لازم از سوی دولت در مذاکرات هسته ای اتخاذ شود

کدخدایی مشاور عالی دبیر شورای نگهبان گفت: امیدواریم دولت در بحث مذاکرات و اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است تمهیدات لازم را در سال جدید اتخاذ کند.

به گزارش نماینده عباسعلی کدخدایی در گفت و گو با میزان، درباره نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال"دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی"، اظهار کرد: امیدواریم در سایه تلاش دولت و ملت و همکاری‎هایشان در سال جاری شاهد پیشرفت و اعتلای کشور باشیم و بتوانیم در عرصه مختلف به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی افزود: آنچه مقام معظم رهبری در روند نامگذاری شعار سال ۹۴ مطرح کردند بسیار نکته مهمی بود زیرا ارتباط بین دولت و مردم در هرنظام سیاسی باید یک ارتباط وسیعی باشد تا کشور پیشرفت کند از این رو اگر این ارتباط تنگاتنگ نباشد طبیعتا پیشرفت مورد نظر محقق نخواهد شد روندی که مسئولین ما در سال جدید باید بر اجرای آن مصمم باشند تا مطالبات مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

مشاور عالی دبیر شورای نگهبان در امور حقوقی وسیاسی خاطرنشان کرد: آنچه مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۴ در قالب شعار سال مطرح کردند یک نوع راهبرد اساسی برای رشد تعالی کشور محسوب می‎شود لذا امیدواریم دولت این نکته را مدنظر داشته باشد و توجه به مطالبات مشروع مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی سابق شورای نگهبان تاکید کرد: مردم نیز به طورحتم در راستای تحقق شعار سال باید بدانند که  در حال  حاضر کشورما در شرایط حساسی به سر می‎برد و توانسته مشکلات بسیاری را پشت سر بگذارد لذا اگر مردم دولت را در مسیر تحقق برنامه‎هایش یاری کنند قوه‌مجریه می‎تواند گام‎های موثری بردارد.

کدخدایی اظهارکرد: در طی سال گذشته شاهد بودیم که در بحث مذاکرات هسته‎ای مردم و مقام معظمر رهبری به بهترین شکل ممکن از تیم مذاکره کننده دفاع کردند و این موضوع سبب شد پشتوانه قوی برای اعضای مذاکره‌کننده کشورمان ایچاد شود روندی که اعتماد آنها را در جریان مذاکرات بالابرد تا در چارچوب دفاع از منافع و عزت ملت و کشور در این مذاکرات اقدامات لازم را انجام دهند فرآیندی که به طورحتم باید ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت در بحث مذاکرات و اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است تمهیدات لازم را در سال جدید اتخاذ کند و مردم با درک صحیح مشکلات کشور دولت را در این مسیر یاری کنند تا شاهد رشد روزافزون و تعالی کشور باشیم.

 

نظر شما