شناسهٔ خبر: 88225 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

ترافیک جاده هراز و چالوس رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تجربه ما در سال‌های گذشته و همچنین وضعیت فعلی جاده‌ها حکایت از شلوغی امروز جاده‌های کشور به دلیل اتمام تعطیلات دارد.

به گزارش نماینده، سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس گفت: آن‌چیزی که در حال حاضر در سطح جاده‌های کشور شاهد آن هستیم ترافیک در محورهای شمالی است.

وی افزود: همه جاده‌های شمالی نظیر کرج چالوس، رشت قزوین، ساری-تهران، فیروزکوه و جاده‌های استان گلستان در حال حاضر زیر بار ترافیک سنگین رفته‌اند.

سرهنگ حمیدی گفت: ما روز گذشته و شب گذشته هم همین بار ترافیکی را شاهد بودیم که به همین دلیل محدودیت‌های تردد یک طرفه را در جاده چالوس و هراز اعمال کردیم.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که امروز هم با توجه به پایان تعطیلات و همچنین بازگشت مسافران شاهد ترافیک سنگین تا پایان وقت باشیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: البته بازگشت مسافرانی که مسیرهای طولانی را می‌پیمودند به پایان رسیده و افرادی که امروز در جاده‌ها تردد می‌کنند ساکنان استان‌های همجوار استانهای شمالی هستند.

وی درباره اعمال محدودیت تردد یک طرفه نیز گفت: برنامه مان این است که از ساعت ۱۲ امروز تردد از کرج به سمت چالوس را محدود کنیم تا به این ترتیب موفق شویم در ساعت ۱۶ تردد را از چالوس به سمت تهران یک طرفه کنیم.

سرهنگ حمیدی گفت: در جاده هراز نیز از ساعت ۱۲ تردد از رودهن به سمت آب اسک ممنوع می‌شود تا بتواینم در ساعت ۱۴ از آب اسک به سمت تهران محدودیت تردد یک طرفه را اعمال کنیم.

نظر شما