شناسهٔ خبر: 87531 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

با وجود عدم همکاری سازمان لیگ با ما اما می‌خواهیم در لیگ هم نتیجه بگیریم

درخشان: بنگر، گابریل و نوری ۳۰ درصد تیم را تشکیل می‌دهند/ نبود آنها بسیار تاثیرگزار است

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد نوری، فرناندو گابریل و محسن بنگر ۳۰ درصد تیم را تشکیل می‌دهند که عدم حضور آنها در دیدار مقابل النصر تاثیرگزار خواهد بود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حمید درخشان در حاشیه تمرین عصر امروز سرخپوشان در خصوص سال ۹۳ اظهارداشت: سال گذشته برای ما سال خوبی نبود، تیم ما با فراز و نشیب زیادی همراه بود و سختی‌های زیادی را تحمل کردیم، امیدوارم امسال چنین سختی‌هایی را نداشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اگر به گذشته باز گردد باز هم چنین تصمیماتی را خواهد گرفت، گفت: خدا نکند که به گذشته باز گردم زیرا انرژی را از من خواهد گرفت، هم اکنون فقط به سال جدید و موفقیت در آن فکر می‌کنم.

سرمربی سرخپوشان درباره آینده این تیم خاطرنشان کرد: همه این موضوع دست ما نیست، قسمتی از آن به مسئولان باشگاه باز می‌گردد، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد.

درخشان در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: در یکی دو تمرین گذشته شرایط ایده‌آلی پیدا کرده‌ایم و تا آخر هفته هم شرایطمان بهتر خواهد شد، امیدوارم روند رو به رشد را بتوانیم ادامه دهیم، ما ۵ بازی خارج از خانه داشتیم که فشار و خستگی زیادی به بازیکنان وارد می‌کند، همه می‌دانند وقتی بازیکن با هواپیما سفر می‌کند نیاز به ۲۴ ساعت استراحت و ریکاوری دارد اما ما از این موضوع محروم بودیم.

وی تصریح کرد: با تمام این مسائل ما در بازی با النصر فقط روی اشتباه فردی گل خوردیم که سال گذشته همیشه از این مسئله ضربه می‌خوردیم و امیدوارم در سال جدید این مسئله تکرار نشود و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد عدم حضور نوری، گابریل و بنگر در مقابل النصر تاکید کرد: عدم حضور آنها بسیار تاثیرگزار است و شاید بتوان گفت که ۳۰ درصد تیم را تشکیل می‌دهند، امیدوارم بازیکنانی که جایگزین آن ها می‌شوند عملکرد خوبی داشته باشند هرچند که می‌دانم کار بسیار دشواری در پیش داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نتیجه‌گیری این تیم در لیگ گفت: ما تمرکز خود را هم در لیگ و هم در آسیا گذاشته‌ایم و هنوز لیگ برتر را فراموش نکرده‌ایم با وجود اینکه سازمان لیگ با ما همراهی نکرد اما سعی می‌کنیم که در این مسابقات هم نتایج خوبی کسب کنیم.

درخشان در مورد وضعیت پیام صادقیان و اینکه او در تمرین امروز اخراج شد، گفت: من در مورد این بازیکن نظر خود را اعلام کرده‌ام، هم‌اکنون تصمیم گیرنده کمیته انضباطی باشگاه است و هرچه آنها بگویند انجام خواهیم داد.

درخشان در مورد اینکه هدایتی بلیط‌‌های دیدار مقابل پرسپولیس و النصر را خریداری کرده، گفت: از او بسیار تشکر می‌کنیم، او همان کاری را کرد که باشگاه النصر انجام داده بود و امیدواریم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما