شناسهٔ خبر: 87333 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیام تسلیت مقامات سیاسی کشور به آیت الله جنتی

جنتی شخصیت ها و مقامات سیاسی کشور در پیام های جداگانه ای درگذشت مرحومه حاجیه خانم جان نثاری را به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفتند.

به گزارش نماينده از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در پیامی درگذشت همسر مؤمنه و مکرمه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را به ایشان و خانواده معزز به ویژه آقای علی جنتی و سایر بازماندگان تسلیت گفت.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان

درگذشت همسر مؤمنه و مکرمه حضرتعالی موجب تالم خاطر و تاثر اینجانب گردید. فقدان آن مرحومه را به جنابعالی و خانواده معزز، به ویژه جناب آقای علی جنتی و سایر بازماندگان تسلیت می گویم.

برای آن بانوی سعیده که در ایام حزن فاطمیه به لقای حق شتافت؛ آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر، سلامتی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

پیام تسلیت لاریجانی به آیت الله جنتی و وزیر ارشاد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت همسر آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان را به وی و همچنین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان

درگذشت همسر مؤمنه و پرهیزگار جنابعالی موجب تأسف و تألم گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه که با ایام ماتم حضرت فاطمه‌زهرا (س) مصادف شد، به حضور حضرتعالی و خانواده محترم، برای شادی روح آن بانوی مکرمه غفران و علو درجات و برای بستگان  صبر و اجر از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

رئیس قوه قضاییه درگذشت همسر آیت الله جنتی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله جنتی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حضرت آیت الله جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی

خبر درگذشت همسر مکرمه حضرتعالی موجب تاثر اینجانب گردید. درگذشت این بانوی بزرگوار را به جنابعالی و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت رییس مجلس خبرگان رهبری به آیت الله جنتی

آیت الله یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به آیت الله جنتی، رحلت حاجیه خانم جان نثاری همسر وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به این شرح است.

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله جناب آقای احمد جنتی عضو گرانقدر مجلس خبرگان رهبری دامت برکاته مصیبت درگذشت همسر مومنه و پرهیزگار حضرت عالی موجب تاثر و تاسف گردید.

اینجانب این مصیبت را به حضرت عالی و فرزندان و بستگان محترم تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و برای حضرت عالی و فرزندان محترم صبر و اجر جزیل را مسئلت دارم.

پیام تسلیت وزیرامور خارجه به آیت الله جنتی و علی جنتی

همچنین وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیام های جداگانه درگذشت همسر و مادر آیت الله جنتی و علی جنتی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت محمد جواد ظریف به آیت الله جنتی آمده است:

بسمه تعالی

حضرت آیت الله احمد جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان

سلام علیکم

خبر درگذشت بانوی بزرگوار، همسر محترمه حضرتعالی موجب تاثر گردید. از خداوند متعال علو درجات آن مرحومه مکرمه و سلامتی و دوام توفیقات جنابعالی و سایر بازماندگان محترم را خواستارم.

همچنین در متن پیام تسلیت وزیرامور خارجه کشورمان خطاب به علی جنتی نیز آمده است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای علی جنتی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلام علیکم

خبر درگذشت والده مکرمه جنابعالی موجب تاثر و تالم عمیق گردید، بدینوسیله این ضایعه را خدمت جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

ولایتی درگذشت همسر آیت الله جنتی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی در پیام های جداگانه ای درگذشت همسر گرامی و مؤمنه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و والده مکرمه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام به ایت الله جنتی دبیر شورای نگهبان ضمن ابراز تالم و تاثر از فقدان ان مرحومه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان

درگذشت همسر گرامی حضرتعالی که در طول سال ها مجاهده و تلاش حضور داشتند موجب تالم و تاسف گردید و بدینوسیله فقدان آن بانوی مکرمه و مومنه  را به جنابعالی و همچنین جناب آقای علی جنتی و سایر بازماندگان تسلیت می گویم.

برای ایشان که در این ایام نورانی و معنوی فاطمیه به رحمت خدا رفته اند  غفران و رحمت واسعه باری تعالی  و برای بازماندگان صبر مسالت می نمایم.

ولایتی همچنین در پیام جداگانه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشت والده ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش مهر، مرحومه حاجیه خانم جان نثاری همسر آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و مادر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشد اسلامی شب گذشته به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

نظر شما