شناسهٔ خبر: 87094 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

میرگلوبیات: تقویت اعتماد عمومی اولین گام تحقق شعار سال ۹۴ است

میرگلو43 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی دولت و مردم باید گفتمان غالب کشور شود.

به گزارش نماينده، شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با (ایسنا)   با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" افزود: این نامگذاری بیانگر نوع نگاه رهبری معظم انقلاب به یک رابطه دو طرفه بین دولت و مردم است که تقویت این رابطه شرط توسعه پایدار کشور و اقتدار ملی است.

وی به بیان وظایف دولت و مردم در سالی که تاکید رهبری معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی بین این دو است پرداخت و اظهار داشت: اولین گام در تحقق نامگذاری سال ۹۴ تقویت اعتماد عمومی است و اینکه بتوان فاصله بین مردم و دولت را با اعتماد متقابل از بین برد.

وی لازمه تقویت اعتماد عمومی را خدمتگزاری بدون منت به مردم دانست و تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل بر خدمتگزاری است و این توصیه امام راحل و رهبری به قوای سه گانه و مسئولان است تا با خدمت صادقانه و بدون منت به مردم رضایت خدای تعالی را فراهم کنند.

به گفته وی، این نامگذاری حجت را بر همگان تمام کرده است به طوریکه دولت در مسیر اصول و مبانی انقلاب به فعالیت خود کماکان ادامه داده و مردم نیز با حمایت بیشتر از دولت مانع از عملی شدن توطئه های دشمنان می شوند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به لحاظ کاهش قیمت نفت حاکم شده است وظیفه دولت این است تا با برنامه ریزی صحیح شرایط مناسب را برای زندگی روزمره مردم به ویژه معیشت و اقتصاد مردم فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم نیز وظیفه دارند در کمک به دولت با صرفه جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از اسراف به استقلال و اقتدار روز افزون کشور کمک کنند.

میرگلوبیات با بیان اینکه نامگذاری‌هایی که در ابتدای هر سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود، نشان از عزم ملی مردم کشور و سمت و سوگیری نظام در راستای شعار آن سال است، خاطر نشان کرد: این نامگذاری‌ها براساس مقتضیات زمان و بسیار حکیمانه انجام می شود و امسال همدلی و همزبانی به عنوان دو بال اساسی پیشرفت کشور اعلام شده است.

نظر شما