شناسهٔ خبر: 86963 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پیکر والده رئیس‌جمهور به خاک سپرده شد/ وزیر اطلاعات درباره مادر روحانی چه گفت؟

مادر روحانی پیکر والده رئیس‌جمهور با حضور پرشور مردم و مسئولان در سرخه به خاک سپرده شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، پیکر مطهر مرحوم سکینه پیوندی والده رئیس‌جمهور دقایقی پیش با حضور حسن روحانی و شماری از وزرای دولت تدبیر و امید و جمع زیادی از مردم در گلزار شهدای سرخه به خاک سپرده شد.

در این مراسم، شمار زیادی از مردم استان سمنان و میهمانانی از اقصی نقاط کشور بر پیکر مادر رئیس‌جمهور نماز میت خواندند و در رثای از دست دادن این بانوی فرهیخته و مومن، اشک ریختند.

مدیران زیادی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌های کشوری و نهادهای استانی در این مراسم حضور داشتند و آیین خاک‌سپاری والده رئیس‌جمهور با حضور محارم به صورت ویژه برگزار شد.

* والده رئیس‌جمهور در خط اسلام گام می‌نهاد

به گزارش فارس؛ وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: والده رئیس‌جمهور بانویی در خط اسلام بود؛ تربیت فرزندان شایسته‌ای چون حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور و فریدون، دستیار ویژه وی نشان می‌دهد این بانوی مجاهد چگونه اهتمام به تربیت فرزندانش داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی ادامه داد: مرحومه پیوندی به معنای واقعی کلمه مادری مؤمن و بافضیلت بود و سعی می‌کرد در راه اسلام و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکند.

وی افزود: احترام ویژه‌ای که رئیس‌جمهور برای والده مکرم خویش قائل بود، زبانزد است و این بانوی بزرگوار جایگاه بسیار رفیعی نزد حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی داشت.

بانو «سکینه پیوندی» والده حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی از چندی پیش در بیمارستان میلاد تهران بستری بود که ساعت ۰۷:۳۰ دقیقه جمعه ۲۹ اسفندماه ۹۳ به‌دلیل بیماری و کهولت سن درگذشت.

شمار زیادی از وزرای کابینه دولت تدبیر و امید، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، علی ربیعی وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، بیژن زنگنه وزیر نفت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی، محمد وکیلی استاندار سمنان، علیرضا خسروی رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات این استان و مردم شهرستان‌های سرخه و سمنان در مراسم تشییع والده رئیس‌جمهور حضور داشتند.

نظر شما