شناسهٔ خبر: 86897 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

شبکه اجتماعی «راهیان نور» راه‌اندازی شد

راهيان نور43 نرم‌افزار «راهیان نور» از تولیدات مرکز بسیج صدا وسیما، شبکه‌ای اجتماعی ویژه کاروان‌های راهیان نور راه‌اندازی شد.

به گزارش نماينده به نقل از ایسنا، سفرهای راهیان نور هر ساله در ایام نوروز با استقبال گسترده اقشار مختلف رو به‌رو می‌شود، این سفرها موجب گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های نهضت اسلامی و اهداف و خواسته‌های شهدا می‌شود.

امسال نیز با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور در بسیج صدا و سیما گروه‌های تولیدی بسیج صدا و سیما همراه با کاروان‌های راهیان نور به این مناطق اعزام می‌شوند تا لحظات پرشور نیایش زائران و همچنین ارتباط معنوی مردم با شهدا را در قاب تصویر جاودانه کنند.

با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی‌های رسانه‌ای و ارتباطی هستیم و تلفن‌های همراه، وسیله‌ای آسان برای ارتباط با جهان به شمار می‌روند و تقریبا همه اعضای یک خانواده از آن استفاده می‌کنند و در شبکه‌های مختلف عضویت دارند، نرم‌افزار جامع راهیان نور ویژه این برنامه توسط تیمی متخصص طراحی و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است.

کاربران می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار و نصب آن بر روی گوشی‌های همراه هوشمند خود، لحظات ناب و شیرینی را که در سفرهای راهیان نور تجربه می‌کنند با دیگر همسفران خود و نیز با تمام مردم ایران به اشتراک بگذارند به این ترتیب که جملات زیبای خود را که برگرفته از احساسات درونی آنهاست و همچنین تصاویر و عکس‌های گرفته شده طی این سفرها را در این برنامه که شبکه‌ای اجتماعی ویژه راهیان نور محسوب می‌شود بارگذاری کنند تا به این ترتیب همگان به آن دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، قرار است از جملات زیبا و تصاویر برگزیده در برنامه راهیان نور هم استفاده شود و همچنین جوایز نفیسی به صاحبان آثار برتر تعلق بگیرد. پس از ایام نوروز، تغییراتی در ساختار این نرم افزار ایجاد خواهد شد تا در دیگر سفرهای راهیان نور در ایام مختلف سال قابلیت‌های گسترده‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

علاقه‌مندان می توانند برای دریافت این نرم افزار با مراجعه به پرتال مرکز بسیج صداوسیما به آدرس basij.irib.ir/rahianenoor نرم افزار مورد نظر را دانلود و استفاده کنند.

نظر شما