شناسهٔ خبر: 86867 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

همدلی و همزبانی راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری: تاکید مقام معظم رهبری کاملاً به جا بود چرا که در مقابل این دشمنی‌های استکبار و طرح‌های خائنانه آنان هیچ راهی جز همدلی و همزبانی نخواهیم داشت.

به گزارش نماینده آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس، ضمن شایسته خواندن شعار سال ۹۴ توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» اظهارداشت: همکاری دولت و ملت یه مقوله طبیعی و لاینفک است.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری کاملاً به جا بود چرا که در مقابل این دشمنی‌های استکبار و طرح‌های خائنانه آنان هیچ راهی جز همدلی و همزبانی نخواهیم داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید شعار‌های سال‌های گذشته که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شدند را فراموش کرد، گفت: مقام معظم رهبری دست دولت و ملت را در دست هم گذاشت تا برای یک حرکت جهادی اقدام کنند و یکی از آن حرکات همان اقتصاد است.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری بامداد امروز (شنبه) در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴ با تبریک سال نو و نوروز به ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری کردند.

نظر شما