شناسهٔ خبر: 86459 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آقاتهرانی در نطق میان‌دستور مطرح کرد:

دولت فتنه‌های کوچک را جمع کند

مرتضی آقاتهرانی43 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ارزش نشست همگرایی اصولگرایان، به مسائل جاری کشور اشاره کرد و گفت: از دولت می‌خواهم فتنه‌های کوچک را جمع کند تا به فتنه بزرگ تبدیل نشود.

به گزارش نماینده به نقل از  مهر، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: تا امروز ۱۰۲۴ روز را در مجلس گذرانده ایم و فقط ۴۳۹ روز برای کار فرصت داریم؛ اگر دقت نکنیم فرصت ها را از دست می دهیم و باید در پایان سال مروری بر کارهای انجام شده داشته باشیم.

وی افزود: باید بررسی کنیم که چند درصد از مباحث ما برای زندگی مادی و معیشتی بوده و چند درصد برای مسائل معنوی؛ سال «اقتصاد و فرهنگ» گذشت و باید دید که چه کرده ایم و بودجه ما چقدر در این راستا بوده است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در ادامه خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان گفت: در قرآن کریم آماده است که شیاطین جن و انس بسیار خوش سخن هستند و توطئه می کنند؛ باید بسیار مراقب بود که آسیب نبینیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش صله رحم جمعی در اسلام گفت: بر این اساس، نشست همگرایی اصولگرایان را تبریک می گویم که با هم می نیشنند و صحبت می کنند و به دنبال این هستند که وصلت درستی در بین آنها ایجاد شود.

وی همچنین با انتقاد از برخی رفتارها در فضای سیاسی کشور اظهار داشت: چرا هر گاه گفتمان انقلاب اسلامی جانی می‌گیرد، عده ای کافه را بهم می زنند!؟ این بداخلاقی‌ها برای چیست؟

حجت‌الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: از ورود قوه قضائیه و برخورد آن نسبت به کسانی که برای خود حق ویژه ای قائل هستند، تشکر می‌کنم؛ چراکه همه در برابر قوانین یکسانند و نظام ارباب و رعیتی وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در ملجس با اشاره به اتفاقات روزها و هفته های اخیر تاکید کرد: از دولت می خواهم فتنه های کوچک را جمع کند و اینطور نباشد که هر روز عده ای بساطی راه می اندازند و کمیته ای تشکیل می شود و اینها تبدیل می شود به فتنه ای بزرگ؛ مگر وزارت کشور و دیگر وزارتخانه ها دست خودتان نیست!؟ پس جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را بگیرید.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی افزود: غلط می کنند اگر کسی نسبت به دیگری سنگ بزند یا بی ادبی کند، اما دولتی ها خودشان این مسائل را جمع کنند؛ چون احساس می کنم این شلوغ‌کاری‌ها اتفاقی نیست.

نظر شما