شناسهٔ خبر: 86179 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

دستورالعمل چهارشنبه آخرسال مدارس

معلم 43 مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل برنامه‌های آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال به مدارس، خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برنامه‌های این اداره کل برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: آگاهی‌ها و هشدارهای لازم را به عوامل اجرایی مدارس دادیم که از طریق توصیه، برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان و کارهای پیشگیرانه شاهد وقایع ناگوار در آستانه سال نو برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها نباشیم.


وی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است، افزود: امیدواریم امسال هیچ حادثه‌ای که ناشی از بی‌توجهی یا کم‌توجهی به این هشدارها باشد، نداشته باشیم.

چهاربند با بیان اینکه بخشنامه‌ای در این خصوص حدود یک ماه پیش به مدارس تهران ابلاغ شده است، گفت: در این بخشنامه نکاتی برای پیشگیری از چنین حوادثی برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ارائه شده است.

وی در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با نیروهای انتظامی انجام شده است تا با عواملی که به هر حال سعی می‌کنند به دلایل سودجویی و فروش یک سری مواد آتش‌زا و خطرناک را به دانش‌آموزان بفروشند، مقابله شود و از ورود این قبیل مواد و ابزار نامناسب به مدارس جلوگیری کنیم.

نظر شما