شناسهٔ خبر: 86124 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

اسکناس نو فردا در بانکها توزیع می شود+ اسامی شعب منتخب

پول با وعده بانک مرکزی مبنی بر توزیع اسکناس های نو شب عید از فردا همرمان با ۲۳ اسفندماه، شعب منتخب بانکهای تعیین شده به نیاز متقاضیان پاسخ خواهند داد.

به گزارش نماینده به نقل از  ایسنا، هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال درکنار تمامی حجم کاری بانکها، توزیع اسکناس نو بین مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

براین اساس بانک مرکزی که در یک هفته مانده به آغاز سال جدید فرمان توزیع اسکناس بین بانکها را صادر کرده، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اسکناس نو را در تهران و بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم در سایر شهرستانها در اختیار بانکهای منتخب قرارداده تا به متقاضیان بپردازند.

این در حالی است که امسال برای پوشش مناسب تر نیاز مشتریان، تعداد شعب توزیع کننده اسکناس نیز افزایش یافته به گونه ای که درتهران از ۵۰ به ۶۰ مورد رسیده است.

اما بنا بر تاکید بانک مرکزی بانکهای پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست بانک از فردا درشعب منتخب خود اقدام به توزیع اسکناس نو کرده و از هر نوع اسکناس حداکثر ۱۰۰ برگ در اختیار متقاضی قرار خواهند داد.

شعب توزیع کننده اسکناس نو

متقاضیان دریافت اسکناس نو می توانند از فردا ۲۳ تا چهارشنبه ۲۷ اسفندماه برای دریافت اسکناس نو به شعب بانکهای تعیین شده به شرح زیر مراجع کنند.

بانک پاسارگاد: شعبه تجریش، تهران پارس، تهرانسر، ارمغان و اسلامشهر

بانک صادرات: شعبه صنعتی، خیابان ولیعصر پارک ساعی، میدان مادر، مستقل مرکزی، وحدت اسلامی، ابوذر غربی، میدان جمهوری، فلکه دوم صادقیه، کوی نصر و اشرفی اصفهانی

بانک ملت: شعبه جهارراه ولیعصر، نیروی هوایی، چهارراه اسلامبول، باقرشهر، میرداماد، جیحون، بازار تجریش، پونک، میدان خراسان

بانک اقتصاد نوین: شعبه پاسداران، مقدس اردبیلی، نازی آباد، جنت آباد

بانک ملی: شعبه میدان هفت تیر، میدان جهاد، شهر ری، فدک، ورامین، شهدا، امام حسین، افسریه، بومهن و دماوند، میدان استاد معیین، رباط کریم و امیریه

بانک کارآفرین: شعبه آزادی، دکتر فاطمی، ستارخان، شهید بهشتی، نارمک، نیاوران، ولنجک و جمهوری

پست بانک: شعبه شریعتی، نبوت، رسالت، پاکدشت، پیروزی، سعادت آباد، ایران خودرو، کاشانی، آزادی، شهریار و میرزای شیرازی

نظر شما