شناسهٔ خبر: 86121 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

زمان برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس تعیین شد

لاریجانی و روحانی پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس فروردین ۹۴ به میزبانی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش نماینده سیدشریف حسینی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم،  با اشاره به برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است پنجمین نشست مشترک دولت یازدهم و مجلس نهم فروردین سال آینده برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار بود پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس پس از بررسی بودجه ۹۴ برگزار شود، افزود: با توجه به اینکه بررسی و تصویب بودجه ۹۴ هنوز به طور کامل در مجلس پایان نیافته است و روز یکشنبه آینده موارد ارجاعی شورای نگهبان در رابطه با این لایحه در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود، بنابراین مقرر شد این نشست مشترک پس از تعطیلات نوروز و در فروردین سال آینده برگزار شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه قرار است این نشست به میزبانی نهاد ریاست‌جمهوری و با حضور رؤسای قوای مجریه و مقننه، اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، نمایندگان و وزرای دولت برگزار شود، اظهار داشت: قرار است در این نشست مسائل جاری کشور نظیر اقتصاد مقاومتی، راه‌های تحقق درآمدهای بودجه، مسائل معیشتی مردم، چگونگی نظارت و اجرای هدفمندی یارانه‌ها و نیز مسائل ملی و منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر  قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا یکی دیگر از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس پیشتر در گفت‌وگویی با تسنیم، از برگزاری پنجمین نشست مشترک دولت و مجلس پیش از پایان سال خبر داده بود.

نظر شما