شناسهٔ خبر: 86014 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سرلشکر جعفری:

هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: ما به میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم.

به گزارش  نماینده سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای واقعیتی به نام جهان اسلام را به عنوان قطب قدرت، مطرح و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند، گفت: امروز راه‌های غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و با برکت مسدود و امپراطوری آمریکا در چرخه نزولی قدرت قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: ما به میزانی قدرتمند شده‌ایم که هیچ نگرانی از رفتارهای غیرعقلانی دشمن نداریم. از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است؛ چه تهدید نظامی و چه تحریم باشد، ما آنها را خنثی می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود، تعیین تکلیف کند و ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی‌خاصیت خود تاکید دارد.

سرلشکر جعفری همچنین گفت: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است. ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگری مبسوط الید هستیم.

نظر شما