شناسهٔ خبر: 85806 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

واگذاری استقلال و پرسپولیس تکلیف قانونی است

استقلال 43 رئیس کارگروه نظارت بر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: اگر در مزایده فردا هم خریداری برای این دو تیم پیدا نشود سازمان خصوصی سازی این اختیار را دارد که با تغییرات در شرایط واگذاری مجددا اقدام به مزایده مرحله بعدی کند.

به گزارش نماینده، حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت بر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اینکه آیا تا به حال پاکتی به سازمان خصوصی سازی رسیده است یا خیر افزود: تا ساعت ۱۶ امروز نمی توانیم بگوییم که پاکتی رسیده است یا خیر.

وی در ادامه افزود: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک تکلیف قانونی است؛ سازمان خصوصی سازی موظف است که زمینه واگذاری این دوتیم را محیا کند که به نظر من تا به حال در این زمینه هم موفق عمل کرده است.

رئیس کار گروه نظارت بر خصوصی سازی استقلال و پرپسولیس خاطر نشان کرد: اگر در مزایده فردا هم خریداری برای این دو تیم پیدا نشود سازمان خصوصی سازی این اختیار را دارد که با تغییرات در شرایط واگذاری مجددا اقدام به مزایده مرحله بعدی کند.

زمانی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال و پرسپولیس تا تیرماه ۹۴ واگذار نشود آیا امکان دارد این دو تیم منحل می شوند یا خیر تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس شناسنامه فوتبال ما هستند و نمی توان به راحتی این دوتیم را منحل کرد، ما هم به عنوان ناظر هرکجا که لازم باشد ورود می کنیم و مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

نظر شما