شناسهٔ خبر: 85727 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابوترابی فرد:

مجلس به روزآمد کردن قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه دارد

ابوترابی فرد43 نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری دارد، گفت: مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه دارد تا ‌قوانین روزآمد شود.

به گزارش نماینده به نقل ازتسنیم، جت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران، گفت:‌ ما همکاری خوبی با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه کاهش تخلفات و مسائل حوزه قانونگذاری داشته‌ایم.

وی افزود:‌ مجلس به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و از ظرفیت پلیس استفاده کرده تا در برخورد با تخلفات، ‌قوانین روزآمد شود در همین زمینه مجلس این آمادگی را دارد با ارزیابی شرایط و احیاناً بازنگری در برخی از قوانین با نگاه کارشناسی اصلاحاتی را انجام دهند.

نایب رئیس مجلس درباره تأثیرات جرائم راهنمایی و رانندگی، گفت: ‌افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش مؤثری دارد و می‌تواند نقش بازدارندگی جدی داشته باشد، هر چند که با استانداردهای جهانی در حوزه جرائم فاصله داریم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای، افزود: امروز کشورهای غربی به دلیل ناکارآمدی تهدیدها و تحریم‌ها تنها راه را مذاکره با جمهوری اسلامی ایران می‌‌دانند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران انجام مذاکره متوازن را همیشه در دستورکار قرار داده و از زمان بحث هسته‌ای همیشه در چارچوب قوانین بین‌المللی و ان‌پی‌تی مذاکرات را ادامه داده‌اند.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه کشورهای غربی راه‌های مختلفی را در موضوع هسته‌ای امتحان کرده‌اند به این نتیجه رسیدند تنها راه در این موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما