شناسهٔ خبر: 85566 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

ساعت کاری بانک‌ها تغییر کرد

بانک ها 43 طبق روال سال های گذشته بانک‌های دولتی و خصوصی با نزدیک شدن به پایان سال ساعت کاری شعب خود را تغییر داده و نسبت به معرفی شعب کشیک برای ارائه خدمات بهتر به مردم اقدام می کنند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، طبق روال سال های گذشته بانک‌های دولتی و خصوصی با نزدیک شدن به پایان سال ساعت کاری شعب خود را تغییر داده و نسبت به معرفی شعب کشیک برای ارائه خدمات بهتر به مردم اقدام می کنند.

از آنجایی که در روزهای پایانی سال حجم معاملات بانکی و همچنین نیاز به خدمات بانکی افزایش می یابد تعیین شعب کشیک در نظام بانکی امری ضروری است.

برهمین اساس خبرگزاری تسنیم در این گزارش اطلاعیه‌های تعدادی از بانک های دولتی وخصوصی را بازنشر می کند؛

* بانک ملی ایران

به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از تاریخ ۱۶ تا ۲۸ اسفند ماه جاری به جز روز جمعه ۲۲ اسفند ماه تا ساعت ۱۷ فعالند.
همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ و روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت. اسامی شعب فعال بانک ملی ایران در تعطیلات پایان سال و نوروز از طریق سامانه واحد های بانک ملی ایران قابل مشاهده است.
ساعت کار شعب بانک ملی ایران در روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال تا ساعت ۱۶ خواهد بود.

* بانک آینده

در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، حضور فعال شعب در روزهای پایانی سال و تعطیلات ابتدای سال ۱۳۹۴ از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است.

بر همین اساس، از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا پایان سال جاری، در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصر کلیه شعب بانک، افزوده خواهد شد.

هم‌چنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به‌عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه ۲۲ و ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۳ و نیز روزهای دوشنبه ۳ فروردین، سه‌شنبه ۴ فروردین و چهارشنبه ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و مشتریان محترم بانک آینده خواهند بود.

* بانک صادرات ایران

 این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان تعداد ٦١٥شعبه خود  را به عنوان شعب کشیک ایام پایانی سال٩٣ اعلام که ساعت فعالیت آنها در تهران  از روز شنبه ١٦/١٢/٩٣ از ساعت ٣٠/٧ الی ٤٥/١٦ و در سایر شهرستانها از ساعت ١٥/٧ الی ٣٠/١٦ تعیین نموده و بر اساس این گزارش کلیه شعب این بانک از تاریخ ٢٣ اسفندماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در تهران از  ساعت ٣٠/٧ الی ٣٠/١٧ و در شهرستانها از ساعت ١٥/٧ الی١٧ به مشتریان خدمات ارایه می نمایند.

شایان ذکر است این بانک به منظور ارایه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتریان تمهیداتی برای روز جمعه ٢٩ اسفندماه ٩٣ در نظر گرفته و شعب کشیک این بانک از ساعت٩  الی ١٣ مهیای خدمات دهی به مشتریان می‌باشند و در روزهای ١، ٢و ٣  فروردین ماه سال ٩٤ نیز نیز تعداد ٣٣٤ شعبه کشیک  از ساعت ٩ الی ١٢ در سراسر کشور آماده ارایه خدمات بانکی به هموطنان هستند.

همچنین درجهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه ای برای استانهای مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک  این بانک در روز چهارشنبه ١٢ فروردین ٩٤ از ساعت٩  الی١٢ مهیای خدمت دهی به مشتریان می باشند.

* بانک تجارت

با توجه به افزایش مراجعات مردم به شعب در روزهای پایانی سال، این بانک به منظور رفاه حال هموطنان گرامی از روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۹۳، ساعت کار تعدادی از شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داده است.

هموطنان گرامی برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.

* بانک کارآفرین

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری، ساعت کار شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور جهت خدمت رسانی بیشتر به مشتریان از شانزدهم اسفندماه سال جاری افزایش یافت.
براساس این گزارش، ساعات کار شعب به شرح زیر است:

                           شنبه لغایت چهارشنبه             پنج شنبه
شعب تهران و کرج:    ۸ الی ۱۷:۳۰                        ۸ الی ۱۳:۳۰

شعب شهرستان:     ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰                   ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰

شایان ذکر است، ساعت کار «شعبه کیش» براساس ساعت اعلامی از سوی «سازمان مناطق آزاد» خواهد بود.

* بانک شهر

با عنایت به افزایش حجم مراجعات و فعالیت‌ها در روزهای پایان سال، ‌ ساعت کاری شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور در اسفندماه به شرح فهرست زیر افزایش یافت.

ساعت کار ارائه خدمات به مشتریان تمامی شعب تهران و شهرستان(اعم از دارای باجه عصر و فاقد باجه عصر)؛   شنبه تا چهارشنبه۷:۴۵ تا ۱۷:۳۰

پنجشنبه ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰؛   تمامی باجه‌های تهران و شهرستان شنبه تا چهارشنبه ۷:۴۵ تا ۱۵ پنجشنبه ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰

عدم درج اسامی سایر بانک‌های دولتی و خصوصی در این گزارش بخاطر نبود اطلاعیه‌ای در سایت های رسمی این بانک ها می باشد.

نظر شما