شناسهٔ خبر: 85553 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت الاسلام طاهری:

اجرای اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده است

علی طاهری43 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت:‌ اجرای اقتصاد مقاومتی در حد شعار و سمینار متوقف شده و در عرصه فرهنگ نیز برآیند کار عدم توفقی دولت در این حوزه را نشان می‌دهد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به کارنامه دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته گفت:‌ ما شاهد هزینه‌های زیاد دولت و واردات کمرشکن کالاها در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و در لایحه بودجه سال ۹۴ نیز رویکرد اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود:‌ ما به دنبال این هستیم تا دولت گزارش دقیقی را از واردات کالاها به نمایندگان ارائه کند تا مشخص شود واردات کالا به کشور تا چه میزان بوده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت:‌ عمل به اقتصاد مقاومتی همچون گذشته در حد شعار، سمینار و همایش باقیمانده و ما شاهد اقدام عملی مناسبی در این زمینه نبودیم.

طاهری در پایان با اشاره به عملکرد دولت در حوزه فرهنگی در طول یک سال گذشته خاطرنشان کرد: برآیند اتفاقاتی که در عرصه فرهنگ در کشور رخ می‌دهد عملکرد مثبتی را در این حوزه نشان نمی‌دهد و از آنجایی که کارها ریشه‌ای نیست و مهندسی فرهنگی و پیوست فرهنگی لحاظ نشده و مجموعه این عوامل بیانگر این مطلب است که دولت در این حوزه موفق نبوده است.

نظر شما