شناسهٔ خبر: 85464 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آليا:

نمی‌توان به دولت برای عمل به شعار سال «اقتصاد و فرهنگ» نمره قابل قبولی داد

آلیا43 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی نمره قبولی نمی‌گیرد و در حوزه فرهنگ نیز ضعف عملکرد دولت الظهر من الشمس است و ما شاهد بازگشت افراد مسئله‌دار در یک سال اخیر به کشور بودیم.

به گزارش نماينده، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به کارنامه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی در طول یک سال گذشته گفت‌: نمی‌توان به دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته نمره قبولی داد و لایحه بودجه سال ۹۴ که به مجلس تقدیم شد با رویکرد اقتصاد مقاومتی نبود و این در حالی است که تبلور اراده دولت در اجرای این سیاست‌ها را می‌توان در لایحه بودجه مشاهده کرد.

وی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه فرهنگ اظهار داشت: ضعف کار دولت در حوزه فرهنگ نیز الظهر من الشمس است و هم علما و برخی از مراجع و نمایندگان و مردم از عملکرد فرهنگی دولت انتقاداتی را داشتند.

عضو کمیسیون مجلس خاطرنشان کرد: ما در طول یک سال و نیم گذشته شاهد بازگشت افراد مسئله‌دار به کشور بودیم و در حوزه کتاب، موسیقی و ... نیز عملکرد دولت رضایت‌بخش نبود.

آلیا در پایان گفت: نمی‌توان به دولت برای عمل به شعار سال «اقتصادو فرهنگ» نمره قابل قبولی داد و امیدواریم تا کوتاهی‌ها در سال آینده جبران شود.

نظر شما