شناسهٔ خبر: 85362 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاسم جعفری:

نباید به اختلافات جعلی آمریکا و اسرائیل دل خوش کنیم

قاسم جعفری43 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: فارغ از مواضع و بازی‌های پشت پرده آمریکا و اسرائیل ما باید در مسیر آرمان‌های نظام و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب به کار خود ادامه داده و حتی از اختلاف نمایشی آنها استفاده کنیم.

به گزارش نماینده، قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، ‌ در رابطه با اختلاف نمایشی آمریکا و اسرائیل برای تهدید ایران در مذاکرات هسته‌ای گفت: فرضیه‌های مختلفی در رابطه با اختلاف رسانه‌ای بین آمریکا و اسرائیل مطرح است که در یک فرضیه بیان می‌شود این اختلاف یک بازی زرگری است که ایران به وضع موجود و شرایطی که آمریکا برای کشورمان قرار داده است قانع شود.

وی افزود: مسئله دیگری هم مطرح می‌شود و آن این است که صهیونیست به حدی رسیده که یادش رفته است آمریکا به وجودش آورده و آمریکا هم فهمیده است که مار در آستین پرورش داده است.

جعفری ادامه داد: البته مسئولان آمریکایی به این تیزهوشی نرسیدند که بدانند اصلی‌‌ترین خطر برای منافع ملت شان رژیم صهیونیستی است و همچنان از این رژیم حمایت می‌کنند. ولی تیم هسته‌ای ما باید فارغ از مواضع آنها و مسائل پشت پرده بر اصول نظام خودمان حرکت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تیم ما باید در مسیر آرمان‌های نظام و نقشه راهی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کرده‌اند حرکت کنند و با جدیت در برابر خطوط قرمز مورد تأکید مقام معظم رهبری بایستند تا بازی‌های آمریکا و اسرائیل رنگ ببازد.

وی عنوان کرد: به طور طبیعی انسان زیرک باید از فرصت‌ها استفاده کند و ما انتظار داریم تیم مذاکره‌کننده ما از این اختلاف نظر نمایشی بین آمریکا و اسرائیل به نفع خودمان استفاده کند.

جعفری افزود: البته برخی‌ می‌گویند نتیجه مذاکرات باعث شده تا آنها به جان هم بیفتند در حالی که هدف ما اختلاف بین آنها نبوده است بلکه ما برای استقلال کشور خودمان تلاش می‌کنیم و نباید به اختلافات جعلی آنها دل خوش کنیم ولی باید از این اختلاف حتی اگر در حد رسانه‌ای باشد به نفع خودمان استفاده کنیم.

نظر شما