شناسهٔ خبر: 85268 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گفت‌وگو با صرامی درباره تحقق شعار سال:

نمره صفر برای دولت در عرصه فرهنگ

صرامی43 نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به اینکه ناکامی‌های دولت در عرصه اقتصادی را به حساب تحریم‌ها می‌گذارد گفت: دستگاه‌های اقتصادی در سطوح خرد و کلان در قبال اقشار ضعیف عملکرد قابل دفاع ندارند.

به گزارش نماینده، محسن صرامی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره ارزیابی خود از کارنامه دولت در پایان سال ۹۳، گفت: کارنامه فرهنگی دولت صفر است به لحاظ اینکه نه به آموزش و پرورش و نه ارشاد و نه فرهنگ آموزش عالی رسیدگی نکردند.

وی اظهار داشت: اگر استدلالی از سوی مدافعان عملکرد دولت در این حوزه ارائه شود من قانع خواهم شد که عملکرد دولت قابل قبول است، اما امروز به عینه در مورد قشر فرهنگی شاهدیم که شاخصه‌های توسعه معیشت و بهبود وضعیت زندگی درباره آنان مشاهده نمی‌شود.

صرامی با اشاره به اینکه نارسایی‌ها و ناکامی‌ها در عرصه اقتصادی عملکرد دولت را به حساب تحریم‌ها می‌گذارد گفت: از تجمعات متعدد مقابل درب مجلس و مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان می‌توان نتیجه گرفت که بخش‌های مختلف اقتصادی در سطوح خرد و کلان در قبال اقشار ضعیف عملکرد قابل دفاعی ندارند که امیدواریم در سال ۹۴ این نقص جبران شود.

نظر شما