شناسهٔ خبر: 85259 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

با تصویب نمایندگان مجلس

۱۷ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اختصاص یافت

مجلس43 براساس مصوبات نمایندگان مجلس مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اختصاص یافت.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور تبصره ابلاغی ۷  این لایحه را تصویب کردند.  

براساس تبصره الحاقی ۷ لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، شرکت‌های دولتی سودده به استثنای (شرکت ملی نفت) و بانکهای دولتی موظفند به ترتیب یک درصد و ۲ درصد از هزینه‌های خود را که در پیوست شماره ۳ این قانون آمده با تاکید بر هزینه‌های اداری و عمومی صرفه‌جوی یکنند. درآمد حاصل از ۵۰ درصد سود ویژه به یک دوازدهم مالیاتهای ماهانه شرکتهای بنگاه‌های مذکور ۱۷ هزار میلیارد ریال پس از واریز به خزانه متناسب با وصولی از محل ردیف‌های ۱۴۹-۵۳۰۰۰۰ در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد تا در امور مربوط به پرداخت مطالبات فرهنگیان هزینه شود.  

همچنین بهارستانشینان در جلسه امروز خود تبصره الحاقی ۱۲ لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور را نیز تصویب کردند.

در تبصره الحاقی ۱۲ این لایحه آمده است: دولت مکلف است از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که براساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

نظرات مخاطبان 1 3

  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۸:۳۹م 0 4

    چرا حقوق کارمندان بانکها افزایش داره ولی پدر من که معلمه افزایش حقوق نداره
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۰:۱۶معلم چناران 0 0

    باتشکرازنماینده گان مردمی وامید بخش که جایگاه وشراط معلمان واساتیدآینده ساز این مرز وبوم را درک کرده ودرجهت احقاق حق این جامعه ی نجیب وصبور که طاقتش طاق وصبرشان لبریز شده تلاش می کنند.ودرادامه خواهشمندم به همگرایی و وحدت بیاندیشیم وهمراه دولت باشیم 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۰:۵۰معلم 0 0

    به نام معلم به کام بانکی ها محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قالب دستور‌العمل فوق‌العاده خاص، افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی را با امضای تمام مدیران بانک‌های دولتی با ۴۰۰ تا ۸۶۰هزار تومان افزایش ابلاغ کرد.
                                

نظر شما