شناسهٔ خبر: 85128 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

با انتشار نامه ای صورت گرفت:

اعتراض حدود ۱۰۰ نماینده به هیات رئیسه مجلس درباره عملکرد خبرگزاری رسمی مجلس

خبر خانه ملت/2 نزدیک به ۱۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‎ای به هیات رئیسه مجلس، نسبت به توهین خبرگزاری رسمی مجلس شواری اسلامی به حجت‎الاسلام آقاتهرانی و تلاش ویژه برای تخریب این استاد برجسته حوزوی اعتراض کردند.

نماینده - در نامه‎ای که به امضاء نزدیک به ۱۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده است، خطاب به هیات رئیسه مجلس اعلام شده است که بررسی ویژه‎ای به عمل آورند که در شرایطی که جریان اصولگرایی به سمت وحدت حرکت کرده و بیش از هر زمان به وحدت نیاز دارد، چرا خبرگزاری رسمی مجلس اختلاف افکنی و تخریب چهره‎های شاخص اصولگرایی را در دستور کار خود قرار داده است.

این نمایندگان از هیات رئیسه مجلس درخواست کرده‎اند که به صورت ویژه این بررسی را به عمل آورد که چه عناصری در خبرگزاری رسمی مجلس نفوذ کرده‎اند که بی محابا هتک حرمت و تخریب حجت‎الاسلام آقاتهرانی به عنوان  یک عالم شناخته شده و چهره شاخص حوزه‎های علمیه را در دستور کار خود قرار داده است!؟

این در حالی است که روز گذشته و پس از انتشار گفتگوی مشروح حجت‎الاسلام آقاتهرانی با برنامه شناسنامه، خبرگزاری خانه ملت که به عنوان خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی شناخته می‎شود، با تهیه انبوهی از گفتگو، تحلیل و یادداشت، هجمه گسترده‎ای را علیه این روحانی برجسته و در جهت تخریب شخصیت و توهین به حجت‎الاسلام آقاتهرانی در دستور کار خود قرار داد.

 

منبع: رجانیوز

نظر شما