شناسهٔ خبر: 85079 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

عملکرد سؤال‌برانگیز خبرگزاری رسمی مجلس

خبر خانه ملت علیه پایداری431

نماینده - در عکس زیر دو نما را مشاهده می‌کنیم نمایی که نشان از تغییر تیتر به فاصله چند دقیقه دارد. خبرگزاری «خانه ملت» که قرار است در خدمت نمایندگان مردم باشد با درج یادداشتی ضمن مطلبی علیه جبهه پایداری که نمایندگانی، عضو یا علاقه‌مند در مجلس دارد به این جبهه و دبیرکل آن حمله کرد و عملاً شروع اختلاف‌افکنی و تفرقه را کلید زد.

گزارش علیه آقاتهرانی در خانه ملت
برای مشاهده درابعاد بزرگتر روی عکس کلیک کنید.

اینکه خبرگزاری «خانه ملت» قرار است اخبار نمایندگان مردم را پوشش دهد، فعالیت آنان را بررسی و مردم را از اقدامات آنان مطلع کند به یک‌باره وارد اظهارنظرهایی می‌شود که جز اختلاف‌افکنی سودی در آن نیست به چه نیت و منفعتی دنبال می‌شود؟

آیا خط‌مشی این خبرگزاری از جایی غیر از مجلس تعیین می‌شود؟ آیا رئیس مجلس و معاونانش که قرار است این مجموعه را تحت مدیریت داشته باشند نظارت را تعطیل کرده‌اند؟

به نظر می‌رسد آش آن‌قدر شور شده که مجبور شدند به فاصله چند دقیقه تیتر مطلب را عوض کنند و تیزی مطالب را بگیرند.

خب دوستان عاقل؛ چرا اقدامی می‌کنید که با اعتراض نمایندگان مردم مواجه و مجبور به حذف شوید؟

به نظر می‌رسد این ره که خبرگزاری رسمی مجلس می‌رود به ناکجاآباد است.

خبرگزاری رسمی مجلس باید در اختیار همه نمایندگان باشد نه اینکه علایق گروهی یا شخصی را دنبال کند. پول بیت‌المالی که هزینه می‌شود باید در خدمت منفعت عمومی کشور باشد نه اینکه موجبات اختلاف‌افکنی بین گروه‌ها و جریان‌ها را ایجاد کند.

این چندمین بار است که «خانه ملت» به‌عنوان خبرگزاری رسمی مجلس این‌گونه موجبات سوءتفاهم را فراهم می‌کند. طبق اخبار واصله اگر نبودند دلسوزانی در مجلس، این اقدام خانه ملت بستر فضایی می‌شد که دود آن به چشم خودی‌ها می‌رفت. لازم به ذکر است که امروز تیتر این مطلب «خانه ملت»، در صفحه اول یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب پررنگ کار شده است.

امروز باید فکری به حال این مجموعه کرد که فردا دیر است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۵۵ 2 0

    حاجی احمدی دکتر جهان اسلام مورد اعتماد ولی امر مسلمین جهان و نور چشم و دست و بازوری معظم له هست
                                

نظر شما