شناسهٔ خبر: 85047 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رزمایش پیامبر اعظم ۹ واکنشی جدی به شعار "گزینه روی میز" دشمن بود

جوکار43 یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رزمایش اخیر سپاه نشان داد که توانمندی موشکی کشور روز به روز جدیدتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و این حامل پیام هشدار و واکنش به کسانی است که می‌گویند گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

به گزارش نماینده، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌‌گو باتسنیم،   با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۹ سپاه پاسداران در محدوده تنگه هرمز، برگزاری این رزمایش را پیام اطمینان بخش به دوستان انقلاب و اقتدار برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران با برگزاری این رزمایش نشان داد که به جدیدترین دستاوردهای نظامی دنیا دست یافته و این درحالی است که تمامی این دستاوردها بومی و به همت جوانان داخلی ساخته شده است.

وی افزود: رزمایش اخیر نیروی دریایی و هوافضای سپاه پاسداران نشان داد که توانمندی موشکی سپاه روز به روز جدیدتر و حرفه‌ای‌تر می‌شود و این حامل پیام هشدار و واکنش جدی به کسانی است که می‌گویند گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم سپاه پاسداران موجب افزایش توان بازدارندگی کشور شد، گفت: ممکن است برای برخی این سوال مطرح شود که چرا این رزمایش در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای برگزار شده است؟ پاسخ روشن است، این رزمایش قطعا پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره‌کنندگان ما خواهد بود و توان چانه‌زنی آنان را در میز مذاکرات را افزایش خواهد داد.

جوکار خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش سپاه در محدوده تنگه هرمز یک پیام جدی به دشمنان انقلاب داشت و آن این بود که کوچکترین خطا از سوی آنان با تصمیم و برخورد جدی نیروهای مسلح ایران در این منطقه راهبردی مواجه خواهد شد.

نظر شما