شناسهٔ خبر: 85040 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

وزارت ورزش برنامه مشخصی برای جوانان ندارد

جعفرزاده43 نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان گفت که در این وزارتخانه برنامه مشخصی برای جوانان دیده نمی‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، ‌ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تذکری شفاهی در آغاز جلسه نوبت بعد از ظهر امروز مجلس عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان نمی تواند بگوید فقط متولی ورزش است و در حوزه معیشت، رفاه و اوقات فراغت جوانان برنامه ای نداشته باشد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از تذکر خود عنوان کرد: بودجه ای که به وزارت بهداشت می دهیم درست هزینه نمی شود، شکاف حقوقی بسیار قابل توجهی بین پرسنل مختلف سازمان علوم پزشکی دیده می‌شود، بخش اعظم این بودجه صرف پزشکان متخصص می‌شود، شاهد یک تبعیض نژادی درنظام حقوقی هستیم و به پرستاران ظلم می‌شود.

جعفرزاده به وزیر کشور نیز متذکر شد: شوراهایی که در روستاها از مردم رای گرفته اند در شهر ها زندگی می‌کنند و در سایر شهرها هم اعضای شورای شهر در مرکز استان زندگی می‌کنند.

او در ادامه خواستار توجه و رسیدگی به گران بودن کود شیمیایی و مدیریت آب و تعیین قیمت تضمینی برنج با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل کشت برنج شد.

نماینده مردم رشت همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: معلمان در عسر و حرج زندگی می‌کنند و به سختی امرار‌معاش می‌کنند، برنامه مشخصی نیز در این حوزه دیده نمی شود.

این نماینده مجلس در پایان از وزیر کار خواست که وضعیت تامین اجتماعی شهر سنگر را تعیین تکلیف کند و از وزیر کشور نیز خواست لایحه تقسیمات کشور را در مورد شهرستان شهر خمام اجرا کند.

نظر شما