شناسهٔ خبر: 85036 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برنامه دیدار ۲ هزار مداح با رهبر انقلاب

دیدار مردم با رهبرانقلاب 43 معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی از برنامه ریزی برای دیدار ۲ هزار نفر از مداحان با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی، گفت: ما در یک ماه گذشته ۱۰ نشست تخصصی برگزار کرده ایم که در همه آنها به اجرایی شدن مصوبات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی تاکید شده است. ما به دنبال این هستیم علاوه بر سطح استانی ستاد نشست بزرگی را در سطح ملی نیز برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی، ادامه داد: در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد مداحان شرکت کردند. همچنین در این دوره تعداد مداحان مُعَنون بیشتر از دوره قبل بود که نشان می دهد کانون مداحان  جایگاه خودش را در کشور پیدا کرده است. با برگزاری این دوره از انتخابات بیشتر از ۵۰ درصد اعضای کانون مداحان کشور تغییر کرده اند.

روحانی نژاد اظهار داشت: بیستم جمادی الثانی بیش از ۲ هزار نفر از مداحان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که برنامه ریزی این دیدار به عهده ماست.

نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ برگزار شد.

نظر شما