شناسهٔ خبر: 84865 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد

کمیسیون شوراهای مجلس ابعاد مختلف فعالیت‌های انتخاباتی دولت را بررسی کند

ابوترابی فرد43 نایب رئیس مجلس گفت: مناسب است کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جلسه‌ای داشته باشد و ابعاد فعالیت‌های انتخاباتی دولت را بررسی کند

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه خبرهایی در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی آقای نوبخت و دیگر اعضای دولت وجود دارد. مجلس در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی دولت چه برخوردی خواهد داشت؟ گفت: مناسب است کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جلسه‌ای داشته باشد و ابعاد این موضوع بررسی شود.

وی افزود: طبیعتاً مناسب نیست دولت در انتخابات ورود داشته باشد. دولت مجری انتخابات است و باید بی‌طرف باشد و به شایستگی مسئولیت خود را انجام دهد؛ البته جریانات سیاسی همسو با دولت فعال خواهند بود، اما باید زمینه فعالیت همه جریانات سیاسی هم فراهم شود.

به گزارش تسنیم، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور هم روز گذشته(جمعه) در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از دعوت محمدباقر نوبخت سخنگوی هئیت دولت به کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بعد از بررسی بودجه ما قطعاً از آقای نوبخت دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیایند و صحبت‌های خود را در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی خود و دولت مطرح کند تا مسئله شفاف شود.

چندی پیش حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد فعالیت دولت برای انتخابات مجلس، گفت: قاعدتاً آقای نوبخت در قالب حزب اعتدال و توسعه ورود می‌کنند. اخیراً هم آقای نوبخت از موضع سازمان برنامه به ستادهای آقای روحانی در استان‌ها به‌ عنوان اعضای شورای توسعه ابلاغ کردند.

نظر شما