شناسهٔ خبر: 84803 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عبدی خبر داد:

«رهروان، قانون و جمهوری اسلامی» اسامی پیشنهادی حزب

عبدی43 دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: کار جمع‌بندی اساسنامه حزب رهروان تا پایان سال نهایی خواهد شد و اسامی‌ای همچون رهروان، قانون و جمهوری اسلامی گزینه‌های پیشنهادی برای نامگذاری حزب هستند.

به گزارش نماینده به نقل از ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌و‌گو با فارس، با اشاره به روند پیشرفت کاری در تشکیل حزب رهروان و برگزاری جلسات در این خصوص از سوی اعضا گفت: اختلاف نظرهایی در شیوه اجرای کار داریم که این اختلافات در حال حل و فصل است تا کار به صورت منسجم‌‌تر به پیش رود و در استان‌ها نیز فرم‌هایی طراحی شده تا عضوگیری انجام شود.

وی افزود: جمع‌بندی‌های اولیه در خصوص اساسنامه حزب انجام شده و جمع‌بندی نهایی تا پیش از پایان سال جاری انجام خواهد شد تا کار ثبت حزب در وزارت کشور نیز پیگیری و انجام شود.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: هنوز اسم نهایی حزب انتخاب نشده، اما گزینه‌هایی همچون رهروان، قانون و جمهوری اسلامی برای نامگذاری پیشنهاد شده که در مورد سوم با کسب اجازه از مؤسسین حزب جمهوری اسلامی این کار در صورت نهایی شدن آن انجام خواهد شد.

نظر شما