شناسهٔ خبر: 84711 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

قول مساعد وزیر کار برای پرداخت هر چه سریعتر حقوق کارگران فولاد

مقتدایی43 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر کار در جلسه‌ای با برخی از نمایندگان قول داده که معوقات و حقوق کارگران صنعت فولاد را هر چه سریعتر پرداخت کند.

به گزارش نماینده، عباس مقتدایی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر کار و تعدادی از نمایندگان استان اصفهان و برخی از نمایندگان مرتبط با تشکل‌های کارگری برگزار شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مطالبات کارگران از سوی نمایندگان مطرح شد و وزیر نیز به بیان موانع و مشکلات برای پرداخت و مطالبات کارگران را مطرح کرد اما در نهایت جمع‌بندی این شد که دولت در بالاترین سطح تلاش خود را برای حل مشکل کارگران صنعت فولاد به کار گیرد.

به گفته وی، وزیر کار قول داد که مشکلات و معوقات حقوق کارگران صنعت فولاد مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان به دنبال این هستند که تا قبل از ۱۵ اسفند کارگران صنعت فولاد را خوشحال کنند و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این موضوع اجرایی شود.

مقتدایی گفت که بحث‌ها متمرکز بر پرداخت معوقات کارگران صنعت فولاد در کل کشور است که حدود ۱۳ استان را شامل می‌شود؛ در واقع موضوع بر سر تعیین تکلیف و پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد می‌باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان همچنین با اشاره به جلسه امروز مجلس، گفت که در این جلسه بعد از تذکرات شفاهی تعدادی از نمایندگان، آقای ابوترابی رییس جلسه نیز بر لزوم حل مشکل کارگران صنعت فولاد تاکید کرد تا هر چه سریعتر معوقات این کارگران پرداخت شود.

نظر شما