شناسهٔ خبر: 84688 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

در صحن علنی مجلس مطرح شد :

بررسی مشکلات بازنشستگان فولاد در جلسه شب گذشته ابوترابی با وزیر کار

ابوترابی43 نایب‌رئیس اول مجلس گفت: بنده شب گذشته پیرامون وضعیت بازنشستگان فولاد با وزیر کار جلسه داشتم که این موضوع در حال پیگیری است.

به گزارش نماینده به نقل ازتسنیم، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای نسبت به ماده ۸۰ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق ماده ۸۰ آیین‌نامه داخلی مجلس، هیئت رئیسه مجلس باید در خصوص شأن مجلس اقدامات لازم را انجام دهد.  

وی همچنین به تجمع بازنشستگان فولاد مقابل درب مجلس اشاره کرد و افزود: متاسفانه چند ماه است که بازنشستگان صنعت فولاد حقوق نگرفته‌اند و طی روزهای گذشته و همین‌طور صبح و عصر دیروز مقابل مجلس تجمع کرده بودند که به دلیل کهولت سن شان وضعیت اسفباری مقابل مجلس ایجاد شده بود.

نماینده مردم نجف‌آباد خطاب به ابوترابی فرد گفت: از شما و آقای لاریجانی می‌خواهم که شخصا برای حفظ شأن مجلس در این رابطه اقدام مقتضی را انجام دهید.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت ضمن وارد دانستن تذکر نماینده نجف‌اباد گفت: از تلاش همکاران محترم و دوستانی که با وزیر تعاون برای پیگیری موضوع جلسه داشتند تشکر می‌کنم.  

وی در همین زمینه افزود: بنده هم دیشب با وزیر کار درباره وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد جلسه و گفت‌وگو داشتم، خوشبختانه پیگیری دوستان موجب شد که نسبت به پرداخت حقوق‌شان در ماه‌های باقی‌مانده سال تسریع انجام شود، اما همانطور که گفتند موضوع در حال پیگیری است.

نظر شما